וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ופאלרמו נפרדו ב-2:2 בגביע האיטלקי

איברהימוביץ' הוביל, הסיציליאנים הפכו (פסטורה והרננדז), ועמנואלסון השאיר לרוסונרי סיכוי לקראת הגומלין בחצי הגמר

מילאן שמה הערב (רביעי) בצד את הקרבות על האליפות, אבל החלומות שלה להניף בסיום העונה את הגביע האיטלקי ספגו מהלומה קלה. הרוסונרי סיימו את המשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר מול פאלרמו ב-2:2, והם יהיו חייבים ניצחון חוץ אחרי שלא הצליחו לנצל את סן סירו כדי לגבור על הקבוצה שכבר הספיקה לנצח אותם ממש לא מזמן 1:0. בכל מקרה, הגומלין יתקיים באיצטדיון רנז'ו ברברה ב-10 במאי. המנצחת בעימות בין השתיים תפגוש את רומא או אינטר. אתמול הנראזורי ניצחו 0:1 ועשו צעד חשוב לעבר הגמר.

אל המשחק עצמו עלה מסימיליאנו אלגרי עם שלישייה התקפית מצוינת שכללה את קרלנס סיידורף, אנטוניו קסאנו וזלאטן איברהימוביץ' בזמן שאלשנדרו פאטו הפצוע חסר. כבר אחרי ארבע דקות, השבדי הבקיע את שער היתרון למילאן, הראשון שלו לאחר שלושה חודשים (האחרון היה נגד קטאניה), אחרי הרמה מצוינת של מאסימו אודו אל איברהימוביץ', שהמשיך מצוין מהאוויר.

פאלרמו לא נבהלה והחזירה עם שני שערים מצוינים. חאבייר פסטורה איזן בדקה ה-14 אחרי שקיבל כדור ארוך ממאוריציו פינילה, והמשיך בנגיעה לפינה הקרובה. שבע דקות בתוך המחצית השנייה הקבוצה מסיציליה השלימה את המהפך כשאבל הרננדז קיבל מפסטורה והפציץ את השער עם בעיטה לפינה הרחוקה מול מרקו אמליה, שוער מילאן, וקבע 1:2. מילאן לא ויתרה ואת השוויון היא השיגה עשר דקות לסיום אחרי שאיברהימוביץ' הסתבך ברחבה כשהכדור הגיע לאורבי עמנואלסון, שירה מקרוב וקבע את השוויון הדרמטי.

* מחזיקת הגביע הצרפתי, פריס סן ז'רמן העפילה הערב לגמר הגביע אחרי ניצחון 1:3 על אנז'ה מהליגה השנייה. מת'יו בודמר (22), ננה (50) וגיום הוארו (62) כבשו את השערים שהכריעו את ההתמודדות כאשר בגמר תפגוש פ.ס.ז' את ליל, שניצחה אתמול 0:2 בחוץ את ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully