וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יקנעם/מגידו הפתיעה את הפועל תל אביב

האדומים הפסידו 85:81 בבית והם רחוקים משחק אחד מהדחה בחצי הגמר. נאור גמר את העונה. הבקעה ניצחה 76:87 את יבנה

מי שחשב שהפועל תל אביב תשייט לליגת העל, קיבל הערב (רביעי) הוכחה לכך ששוב דבר לא בא בקלות. האדומים אירחו בהדר יוסף את הפועל יקנעם/מגידו, אבל לא עמדו בלחץ והפסידו במפתיע 85:81 בסדרת חצי הגמר (הטוב משלושה משחקים). בסיום המשחק התפרעו אוהדי הפועל תל אביב המתוסכלים. בסדרה המקבילה, מ.כ. הבקעה ניצחה בבית 76:87 את אליצור יבנה וגם היא עלתה ליתרון 0:1 בסדרה.

הפועל תל אביב - הפועל יקנעם/מגידו 85:81

האדומים, ששוב הגיעו עם רוטציה קצרה ואחרי מספר משחקים בינוניים, איבדו כבר ברבע הראשון את מתן נאור ששבר את עצם הבריח וגמר את העונה, ולצערם גם איבדו את יתרון הביתיות בסדרה. יקנעם/מגידו כבר מתחה העונה פעמיים את האדומים, כשהפעם היא ניצלה את העומק היחסי שלה על מנת להפתיע את הפועל תל אביב בהדר יוסף.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, כשיקנעם שלטה ברבע הראשון והפועל איזנה את המצב עם רבע שני טוב שכפה שוויון במחצית, 41:41. הפועל כבר נראתה בורחת ברבע השלישי, אבל התעלות של האורחים בדקות הסיום עשתה את ההבדל בדרך להפתעה הגדולה. תומר בר אבן צלף 21 נקודות עבור יקנעם, כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת, כשנייט מילר הוסיף 17. בריאן אוסברי הצטיין עם 25 שלא הספיקו להפועל, כשגל איתן סייע לו עם 18 ואוטר שנזרק למרות אי כשירותו תרם שתי נקודות ב-24 דקות. הפועל תל אביב נמצאת עם הגב לקיר.

שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב: "יש עוד משחק, אבל קיבלנו פה מכה רצינית והכל הולך לנו הפוך עם הפציעה של מתן ואדריאן. אני חושב שהמשחק היה ביד שלנו. הם זרקו קליעות טובות ומי שראה אותנו כל השנה, ראה שאנחנו משחקים עם הרבה אופי, ואנחנו נגיע למשחק במגידו כדי לנצח".

אברהמי התייחס ליחסי הכוחות לקראת המשחק השני, ואמר: "אני מאמין שנחזור לפה למשחק שלישי. קיבלנו יותר מדי נקודות קלות בהתקפות מתפרצות, אנחנו צריכים להזיז יותר את הכדור, והתנאים פה היו קשים. היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון, ואני מקווה שהחבר'ה שלי יידעו לעשות את זה במשחק הבא".

מ.כ. הבקעה - אליצור יבנה 76:87

בניגוד להפועל תל אביב, הפייבוריטית השנייה, מ.כ. הבקעה, שמרה על הביתיות מול הקבוצה שסיימה שלישית בליגה. אליצור יבנה ניצחה העונה את הבקעה בבית, אבל בחוץ שוב כשלה מולה, למרות שהוליכה בהפסקה 34:36. ניר גולן, שהצטיין בסדרה נגד רמלה, הסתפק הפעם בתשע נקודות וכמוהו גם צ'אד טימברלייק, וכך הבקעה השתלטה על המשחק במחצית השנייה, בה קלעה 53 נקודות באחוזים מצוינים.

הזרים פול דילייני (25 נקודות ו-10 ריבאונדים) וסטפון ברדפורד (20 ו-7) הובילו את הבקעה לניצחון המרשים, כשאיתי לב הוסיף 14 ואיתי גרינבוים תרם 12. ביבנה בלט אלעד הופמן עם 21 נקודות, כשקייל ווילסון סייע לו עם 18 ו-12 כדורים חוזרים. יבנה תקווה להישאר בסדרה בעזרת ניצחון במשחק השני אותו היא תארח.

פלייאוף תחתון

כפר סבא/כוכב יאיר - עירוני רמת גן 81:86

הקבוצה מהשרון התקרבה להבטחת ההישארות בליגה בעזרת רבע אחרון מצוין. שלומי הרוש הצטיין עם 23 נקודות, אבירם זליקוביץ' סייע לו עם 21. 25 של אייזק רוזפלט לא הספיקו לרמת גן.

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 98:91

יום גדול של גרי גנדל סידר לאורחים ניצחון בעפולה. גנדל קלע 27 נקודות (4 מ-4 מחוץ לקשת) והוסיף 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים במשחק נהדר, כשבריאנט מרקסון ניסה להגיב לו מהצד השני עם 28 נקודות שלא הועילו.

עירוני נהריה - הפועל בארי 94:83

המארחים איבדו כל סיכוי להישאר בליגה, כשכשלו באולמם הביתי מול יריבתם הישירה נגד הירידה. את העונה הבאה תבלה הקבוצה של האייזנברגים בליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully