וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "זו מכבי נתניה הכי טובה בשנים האחרונות"

בעלי הקבוצה חגג את העלייה לחצי גמר הגביע. עטר: "זה חג שמח". דגני: "זה הכי כיף בעולם". יוסי מזרחי: "הליגה הכי חשובה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסיומה של דרמה גדולה בקופסה, מכבי נתניה עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות עם ניצחון 1:4 בדו קרב פנדלים על מ.ס אשדוד אחרי 1:1 בתום 120 דקות. פיראס מוגרבי איזן בדקה ה-80 אחרי שער מוקדם של דימיטאר מקרייב כבר אחרי חמש דקות והחבורה של ראובן עטר השלימה שבוע חלומי שהחל בהעפלה לפלייאוף העליון. אשדוד, עם המאמן החדש-ישן יוסי מזרחי בבכורה על הקווים גילתה שיפור ניכר לעומת השבועות האחרונים, אך תתרכז כעת במאבקי ההישרדות.

מוגרבי: "החזרתי חוב לקבוצה"

בסיום המשחק ירד דניאל יאמר אל כר הדשא וחגג עם השחקנים, ולאחר מכן אמר: "אני שמח לראות את הקבוצה הזו. זו הקבוצה הכי טובה שראיתי כאן בשנים האחרונות".

ראובן עטר: "יש לנו חג שמח בעונה הזאת. במחצית הראשונה היה לנו משחק מחריד. דיברתי בהפסקה על חוסר הביטחון אמרתי להם שלא צריכים להיבהל מאיבוד כדורים, זה קורה. נוצר חוסר ביטחון קולקטיבי ואחרי השער הראשון אמרתי שהלוואי וייגמר ככה במחצית. החילופים של חן עזרא ופיראס הוסיפו המון. המשכנו להניע, קובי ניווט יוצא מן הכלל ובמחצית השנייה זה היה אחרת. אני שמח לראות את כולם כל כך שמחים".

המאמן ניסה להסביר את סוד ההצלחה של נתניה העונה: "לא היה חיבור כזה של הקהל עם הקבוצה בשנים האחרונות. הערכה כזאת לשחקנים לא זכורה לי. זאת אחת העונות היותר מוצלחות שלי כמאמן. לשמחתי, אני מציב מטרות ועד עתה אני עומד בהן כל שנה". לגבי המטרות להמשך העונה אמר עטר: "המטרה לא לסיים במקום השישי".

לגבי המשך המאבקים בפלייאוף העליון אמר עטר: "נתניה, בני יהודה וקרית שמונה נמצאות בכושר יוצא מן הכלל ויש סיכוי שנפרע במאבקים לאליפות כי כולם רוצים להתחרות על מקום גבוה יותר".

אוראל דגני, הקפטן שכבש את השער המכריע, אמר: "אין דברים כאלה. זה הדבר הכי כיף בעולם. היה קצת לחץ לפני הבעיטה, אבל התרכזתי ואין מאושר ממני בעולם שזה נכנס. במחצית הראשונה אולי היינו קצת בלחץ ולא שיחקנו טוב, אבל במחצית השנייה עלינו מרוכזים יותר ואחרי שמוגרבי כבש חזרנו למשחק והתחלנו ללחוץ יותר. אין לי העדפה לגבי חצי הגמר, אנחנו נעשה את המקסימום. עוברת עלינו עונה מדהימה".

פיראס מוגרבי, שכבש היום את שער השוויון: "החזרתי חוב לקבוצה. אני שמח שכבשתי ושזה היה גול חשוב עבורנו ושעלינו שלב". על הפציעה שעברה עליו: "התקשרתי בבוקר לצדוק מלכה (עוזר המאמן) ואמרתי לו שאין מצב שלא אהיה בסגל. הוא אמר לי שראובן עטר רוצה שאני אהיה בסגל. כשראיתי שאנחנו בפיגור 1:0 אמרתי לעצמי: יאללה המשחק בורח לנו. ראובן שאל אם אני יכול להיכנס ואני שמח שעזרתי לקבוצה".

מזרחי: "מעודד מהלחימה"

המאמן המפסיד יוסי מזרחי סיכם: "כואב להפסיד, אבל זה הגביע ומישהו צריך להפסיד במשחק כזה. חבל שעשינו טעות חמורה בהגנה, אבל הליגה הכי חשובה לנו. כל הכבוד למכבי נתניה. אפשר להיות מעודדים מהלחימה שלנו על המגרש, אבל אין לנו הרבה זמן כי יש לנו חמישה משחקים יותר חשובים ואנחנו צריכים להיות מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully