וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה החזיר את גנק לפסגה

החלוץ כבש את ה-14 שלו בפנדל ב-1:3 על ברוז'. 59 דקות לכיאל ב-0:4 של סלטיק. בישול לשפונגין בגביע הקפריסאי

אליניב ברדה כבש הערב (רביעי) את שערו ה-14 העונה וגם החזיר את קבוצתו למקום הראשון. גנק גברה במגרשה 1:3 על קלאב ברוז' והתאוששה מההפסד במשחק העונה. הבשורות הטובות לברדה וחבריו הגיעו מגנט, שם סיימה אנדרלכט ב-1:1. לפיכך שבה גנק למקום הראשון עם 38 נקודות (אחרי קיזוז), אחת יותר מאנדרלכט כאשר עד תום הפלייאוף נותרו עוד שישה משחקים.

ג'וזף אקפאלה הניגרי העלה את ברוז' ליתרון בדקה ה-22, אך מרווין אוגונג'ימי איזן לגנק כעבור שמונה דקות. הרגע של ברדה הגיע בדקה ה-62. הישראלי הוכשל ברחבה ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה. יילה ווסן, שהחליף את ברדה בדקה ה-80, חתם ארבע דקות לסיום.

כאמור, משחק הצמרת בין גנט לאנדרכלט הסתיים ב-1:1. טים סמולדרס העלה את גנט ליתרון בדקה ה-11, אבל רולאנד יוהאש ההונגרי איזן בדקה ה-36. שלומי ארבייטמן לא נכלל בסגל המארחת.

*** בסקוטלנד, הביסה סלטיק בקלילות 0:4 את קילמרנוק במשחק חוץ. בירם כיאל פתח בהרכב, שיחק 59 דקות וספג כרטיס צהוב. גארי הופר בישל שלושה שערים לכריס קומונס (4, 34) ואנתוני סטוקס (58) וגם כבש בעצמו בדקה ה-41.

יובל שפונגין בישל, אומוניה ניצחה בגביע

אחרי אובדן האליפות ליריבה העירונית אפואל ניקוסיה, אומוניה ניקוסיה מטילה את כל יהבה על הגביע הקפריסאי. הערב (רביעי) גברה אומוניה בביתה 0:1 על אתניקוס במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר. יובל שפונגין רשם 90 דקות טובות בהרכב הקבוצה המנצחת ואף בישל את שער הניצחון.

שפונגין שמר על מקומו בהרכב אומוניה, אבל דווקא אתניקוס הייתה טובה יותר בפתיחה. אומוניה התעוררה לקראת סיום המחצית, ובדקה ה-44 גם הגיע שער הניצחון שלה, כששפונגין מצא את קונסטנטינוס מקרידיס שכבש את השני שלו תוך ארבעה ימים. במשחק המקביל סיימה אפולון לימסול, ללא ברוך דגו, ב-1:1 עם אנורתוזיס פמגוסטה. משחקי הגומלין בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully