וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים לגמר-יד תחל בחמישי

ראשי הקבוצות ויו"ר האיגוד ניסחו אמנה להגינות והעריכו כי האולמות יהיו מלאים. במשחק השני תוכרז שביעיית העונה

רק בשלישי הבא ייפתחו משחקי גמר הפלייאוף בכדוריד בין מכבי ראשון לציון לאס"א תל אביב, אבל הקבוצות מתכוננות באופן נמרץ למעמד החשוב. הישיבה הטכנית לקראת המשחקים התקיימה היום (רביעי) בתל אביב בהשתתפות ראשי הקבוצות ויושב ראש האיגוד, דורון שמחי. ראשי הקבוצות (יוסי גבע מראשון לציון ורון קוגמן מאס"א) ניסחו אמנה להגינות, העריכו כי האולמות יהיו מלאים ומכירת הכרטיסים למשחקים תחל מחר במשרדי האגודות.

במשחק הראשון שייערך בראשון לציון יתארחו שחקני נבחרות ישראל הצעירות וייתכן שגם ילדים מעמותה לנוער בסיכון במסגרת התרומה של הכדוריד לקהילה. במשחק השני בסדרת הגמר תוכרז שביעיית העונה, שתיבחר בימים הקרובים באתר האינטרנט של האיגוד יחד עם הוועדה המקצועית ובמשחק האחרון ייבחר ה-MVP על ידי נציגי התקשורת.

אולג בוטנקו, מאמנה של אס"א תל אביב, חזר מגרמניה ופתח בהכנות של קבוצתו לקראת סדרת הגמר. על פי אבחנת הרופאים, כוכב אס"א תום מטלון הפצוע לא יוכל לחזור לסדרת הגמר וסיים למעשה את העונה, במה שיכול היה להיות מפגש פיקנטי מול הקבוצה שבה גדל והוביל אותה לאליפויות וגביעים.

בתוך כך, נבחרת העתודה לנשים עד 19 המריאה הבוקר לפולין, ותקיים מחר (17:00) את משחקה הראשון במוקדמות אליפות אירופה בכדוריד מול יוון. בסוף השבוע מצפים לנבחרת שני משחקים קשים בהרבה מול פולין המארחת וקרואטיה. "כרגע אנחנו לא במצב לנצח את פולין, ובטח לא את קרואטיה, שהיא אחת הטובות בעולם, אבל נוכל להשיג את המטרות אם נשחק באופן מבוקר ומאורגן גם בהגנה וגם בהתקפה ובעיקר מול יוון", סיכם המאמן גיל סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully