וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 11 נקודות ליותם הלפרין בניצחון אולימפיאקוס

הישראלי הצטיין בניצחון 44:83 על היראקליס, קבוצתו סיימה את הליגה ראשונה. פנאתינייקוס הביסה את פאנליניוס ב-70 הפרש

אחרי הניצחון הענק על פנאתינייקוס, אולימפיאקוס דרסה הערב (רביעי) את היראקליס ומחצה אותה 44:83 בחוץ. כעת אולימפיאקוס חותמת את העונה הרגילה עם מאזן מושלם שכולל 26 ניצחונות מ-26 משחקים ולפני תחילת הפלייאוף.

בזווית הישראלית, יותם הלפרין ממשיך להרשים ככל שמגיעים למאני טיים של העונה מבחינת הקבוצה שלו. הגארד הישראלי, שהיה מצוין בניצחון על פאו עם 25 נקודות (כולל שש שלשות), קלע הפעם 11 נקודות כולל 3 מ-5 מהשלוש. יחד עם לוקאס מברוקפלאידיס (14 נקודות), הלפרין הצטיין כשקבוצתו סגרה את הסיפור מהר מאוד.

אחרי הרבע הראשון הובילה אולימפיאקוס 12:20, אבל השאירה את היראקליס על תשע נקודות בלבד ברבע השני, וקלעה 31 בדרך ליתרון 21:51 במחצית, בעוד ששאר המשחק הפך לגארבג' טיים. ברבע גמר הפלייאוף תפגוש אולימפיאקוס את קולאסוס.

עבור פנאתינייקוס המשימה הייתה הרבה יותר קלה, והיא הביסה 42:112 את פאנליניוס באחד המשחקים הכי חד צדדיים שנראו השנה באירופה. בכך עשתה פאו היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה בליגה היוונית שמנצחת בהפרש של 70 נקודות ובלי קשר היא מסיימת את הליגה הרגילה במקום השני. סטראטוס פרפרוגלו סיים כקלעי המצטיין עם 17 נקודות, כאשר קוסטאס צרצאריס הוסיף 13 נקודות ומילנקו טפיץ' קלע 12. פאו תפגוש ברבע הגמר של הפלייאוף את פרישטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully