וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "בינתיים אין לנו תוספות כרטיסים"

20.4.2011 / 17:25

יו"ר מכבי ת"א נמצא בברצלונה כדי לפתור את בעיית הכרטיסים לפיינל פור. בלאט ביקש משחורציאניטיס למתן את התנהגותו

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, ומנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, יצאו אתמול (שלישי) לברצלונה בכדי לקיים פגישות עם אנשי היורורליג לקראת הפיינל פור. "הישיבה עוד נמשכת", אמר מזרחי לוואלה! ספורט. "עברנו על הרבה דברים טכניים על המגרש, על חלוקת המקומות, סדרי האימונים והתלבושות".

במכבי תל אביב מנסים בשבועות האחרונים לפתור את בעיית הכרטיסים. הנהלת היורוליג, כידוע, צפויה להעביר למכבי אלף כרטיסים, בהתאם למכסה שנקבעה מראש, אך במשרדי מכבי נרשמו כבר כ-4,500 אוהדים הממתינים גם הם לכרטיסים, מה שיוצר מחסור משמעותי, כשלא מעט גורמים מנסים לנצל את העניין.

באולם יש 16 אלף מקומות ולא מעט כרטיסים נמצאים בין היתר בידיהם של אוהדי ברצלונה המאוכזבים המנסים לספסר בכרטיסים. בהנהלת מכבי שוחחו לא אחת על הבעיה עם הנהלת היורוליג במטרה להשיג כרטיסים נוספים, כשגם נושא זה עלה על סדר היום במהלך הפגישות. "בינתיים אין לנו תוספות. לא רק לנו יש בעיות, אלא לכולם, אבל נראה מה יהיה", אמר מזרחי.

בתוך כך, במכבי תל אביב ממשיכים במכבי תל אביב במשא ומתן האינטנסיבי עם צ'אק אידסון במטרה להמשיך עימו לשנתיים נוספות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בשבועיים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן עם אידסון, ובמכבי תל אביב אופטימים לגבי הצלחתו ומאמינים כי העניין ייסגר והשחקן יישאר במועדון. כזכור, מכבי מחזרת אחר אידסון במשך זמן רב ואף נפגשה עם סוכנו באיטליה במטרה לקדם את המגעים.

בלאט שוחח עם שחורציאניטיס על התנהגותו

במכבי מתכוננים למשחק החוץ מחר מול עירוני אשקלון. הצוות המקצועי לא אהב את התנהגותו של הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס בתקופה האחרונה ובמשחק אחרון מול גלבוע/גליל, במהלכו ספג שחורציאניטיס עבירה טכנית ונשלח אל הספסל, שם המשיך לרטון ולהתווכח עם עוזרי המאמנים.

כזכור, בלאט אמר לאחר המשחק על האירוע: "סופו יותר מדי עצבני לאחרונה, ודבר גורר דבר. זה לא לעניין וזה צריך להפסיק, חד וחלק". בלאט קיים בימים האחרונים שיחה עם הסנטר בנושא וביקש ממנו "למתן את התנהגותו ותגובותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully