וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'רמי פארגו בדרכו לנבחרת גאורגיה?

על פי דיווחים בגאורגיה, ההתאחדות המקומית מעוניינת בגארד מכבי ת"א כדי שזה יחזק את הנבחרת באליפות אירופה הקרובה

האם ג'רמי פארגו יפגוש את ליאור אליהו, גיא פניני, טל בורשטיין ושאר שחקני סגל נבחרת ישראל באליפות אירופה הקרובה? דיווחים בגיארוגיה טוענים היום (שלישי) כי הגארד של מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של נבחרת גאורגיה, ועשוי לקבל דרכון גאורגי בכדי שיוכל לחזק את הנבחרת. אם אכן המהלך יצלח, הרי שפארגו לא יהיה השחקן האמריקאי הראשון שמחזק את הנבחרת המקומית. גאורגיה שובצה לבית ד' באליפות, שם היא תפגוש את בלגיה, בולגריה, רוסיה סלובניה ואוקראינה.

כרגע נמצא טאורין גרין האמריקאי בשורות הנבחרת הגאורגית, והיה משחקניה הבולטים בקיץ, כשקלע 11 נקודות בממוצע למשחק, וחילק 2.5 אסיסטים, בדרכה של הנבחרת אל היורובאסקט שיקיים השנה בליטא. שחקנים נוספים שעברו בנבחרת הגאורגית הם שאמונד וויליאמס, טיירון אליס ומלבין סנדרס. באיגוד הכדורסל הגאורגי עוקבים מקרוב אחרי הישגיו של פארגו, שהוביל את מכבי תל אביב העונה כל הדרך אל הפיינל פור של היורוליג כשהוא מעמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-3.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

כזכור, במכבי תל אביב מעוניינים מאוד בהשארתו של פארגו, שעשה העונה קפיצה משמעותית מאוד, והפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה. הצהובים כבר החלו במשא ומתן עם פארגו על העונה הבאה, אך כרגע ישנם פערים משמעותיים מבחינת שכר. פארגו דורש 1.2 מיליון דולר נטו - בעוד מכבי תל אביב לא תהיה מוכנה לשלם מעבר לכ-750 אלף דולרים נטו עבור השחקן. בנוסף הצהיר השחקן כי הוא היה מעוניין מאוד להשתלב ב-NBA כבר בעונה הבאה, ולא ברור האם הדברים הללו ישפיעו על החלטתו האם ללכת לנבחרת גאורגיה, שצפויה גם היא להציע לו סכום נכבד עבור ההופעה במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully