וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל דילג בקלות לשמינית הגמר

הספרדי, שזכה חמש פעמים בטורניר, הביס 1:6, 1:6 את חימנו טראוור. ווזניאקי, זבונרבה, ורדוואנסקה ברבע הגמר בשטוטגרט

רגע אחרי הזכייה השביעית ברציפות בטורניר מונטה קרלו, רפאל נדאל נחוש להוכיח שאין לו יריבים על החימר, והיום (רביעי) הוא עשה צעד ראשון בטורניר ברצלונה (המחלק פרסים בסך 1.995 מיליון יורו) והעפיל לשמינית הגמר בטורניר שבו הוא הספיק לזכות חמש פעמים (מ-2005 ועד 2009, בשנה שעברה הוא לא השתתף בגלל פציעה).

נדאל לא ממש ספר את בן ארצו, דניאל חימנו טראוור, המדורג 60 בעולם, וניצח אותו 1:6, 1:6 חלק תוך שעה ושש דקות. בשלב הבא יפגוש המדורג 1 בעולם את סנטיאגו ג'יראלדו הקולומביאני (54), שגבר על אלברט ראמוס 3:6, 6:4, 3:6.

הפינאליסט ממונטה קרלו, דויד פרר, שהגיע בשנה שעברה לחצי הגמר בברצלונה אבל נכנע לפרננדו ורדאסקו, העפיל גם הוא לשמינית הגמר. פרר, המדורג 6 בעולם ומקווה לנצל את עונת החימר כדי להתקדם בדירוג ואולי לזכות בטורניר, ניצח בקלות 2:6, 2:6 את אלברט ברלוק הארגנטינאי. במשחק מעניין נוסף שנערך היום, חואן מונאקו הארגנטינאי (37 בעולם) הפסיד 6:3, 6:2 לסימון וגזוני האיטלקי (186). אלברט מונטאנס ניצח בקושי את בנואה פר 7:6, 1:6, 4:6.

זבונרבה ורדוואנסקה ברבע הגמר בשטוטגרט

טורניר החימר בשטוטגרט, בו משתתפות שבע מ-10 הטניסאיות הבכירות בעולם, מתחיל להעלות הילוך והיום (רביעי) נפתח הסיבוב השני עם כמה משחקים מרתקים במיוחד. במשחק חזק במיוחד, הודחה מחזיקת הרולאן גארוס פרנצ'סקה סקיאבונה על ידי אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, שהביסה אותה 1:6, 3:6 אחרי קרוב לשעה וחצי.

הפולניה המצוינת, שמדורגת במקום ה-14 בעולם, ניצלה לא פחות מאשר חמש טעויות כפולות של יריבתה כדי לשפר את מאזנה מול האיטלקיה ל-4:2. אגב, במפגש הקודם בין השתיים גם ניצחה הפולניה בקלות, 0:6, 2:6 בשמינית הגמר של טורניר מיאמי לפני חודש. רדוואנסקה תפגוש ברבע הגמר את קריסטינה בארויס הגרמניה המפתיעה, שניצחה 4:6, 2:6 את מריון ברטולי הצרפתיה.

קרוליין ווזניאקי, שחזרה לשחק מאז הזכייה בטורניר צ'רלסטון והניפה גביע שלישי העונה, פתחה ברגל ימין את השתתפותה בטורניר הגרמני. הדנית המדורגת 1 בעולם, לא נתנה לזוזאן קוצ'ובה הסלובקית (133 בעולם) להפריע לה לדהור לשלב הבא וניצחה 1:6, 2:6.

ווזניאקי תפגוש ברבע הגמר את אנדראה פטקוביץ', שממשיכה להיות אחת הטניסאיות החמות בסבב. הגרמניה הנפלאה, שחזרה גם אתמול מפיגור, ניצחה 6:3, 1:6, 3:6 את ילנה ינקוביץ' הסרבית ועלתה לרבע הגמר. פטקוביץ' תפגוש ברבע הגמר את קרוליין ווזניאקי, עליה גברה בטורניר מיאמי. אגב טורניר מיאמי, פטקוביץ' ניצחה שם גם את ינקוביץ'. האם יהיה שחזור?

ההפתעה הגדולה של היום שייכת לסאבין ליזיקי המקומית, שזכתה לאהדת הקהל המקומי והדיחה את נה לי הסינית (6 בעולם) עם ניצחון דרמטי 4:6, 5:7 אחרי 1:43 שעות של משחק. ליזיקי, שמדורגת 155 בעולם, תפגוש בשלב הבא את יוליה גרגס או ויקטוריה אזרנקה, שייפגשו במשחק המקביל.

בדרבי רוסי לוהט במיוחד שנערך היום הצליחה המדורגת מספר 3 בעולם, ורה זבונרבה, לנצח 3:6, 6:4, 2:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה אחרי שעתיים ו-10 דקות. הרוסיה הבכירה, שהובילה את נבחרת הפדרציה של מדינתה לניצחון על איטליה ועלייה לגמר הגביע בסוף השבוע האחרון, תפגוש בשלב הבא את סמנתה סטוסור, שניצחה 4:6, 6:2, 4:6 את דניאלה האנטוחובה אחרי למעלה משעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully