וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "ארסנל צעירה מדי, חסרה לה ווינריות"

ארסנל תוכל לצמק את הפער מיונייטד אם תנצח את טוטנהאם (21:45, ספורט2), פברגאס מפקפק בסיכויים: "חסרה לנו בגרות"

הכדור בידיים של ארסנל. היום (רביעי) תוכל הקבוצה לצמק את הפער ממנצ'סטר יונייטד שבמקום הראשון לארבע נקודות בלבד, לאחר שיונייטד סיימה אמש ב-0:0 מול ניוקאסל. ארסנל גם יודעת שהיא תארח את יונייטד למשחק מכריע באיצטדיון האמירויות, ולנוכח הכושר של יריבתה לאליפות - היא יכולה להיות מעודדדת. אבל לא.

הבעיה של ארסנל היא לא רק שהיריבה שלה היום היא טוטנהאם, במשחק דרבי מאתגר ולא פשוט, אלא בעיקר שכמו שראינו לא פעם העונה, ארסנל בועטת בכל הזדמנות שיש לה. גם ססק פברגאס מביע את התסכול שלו מהקבוצה שלו ומהעובדה שהיא לא זוכה בתארים.

"זה קשה", אומר פברגאס, "בעיקר קשה לי לראות שחסרה לנו מנטליות של ווינרים, ובגרות ברגעי מפתח. יש לנו הרבה כישרון, אבל חסר לנו מעט ביטחון. לפעמים צריך לקבל החלטה: או שמשחקים על מנת לזכות בתארים, או כדי לפתח שחקנים צעירים.

"הבעיה היא שהקבוצה הזאת חייבת לזכות במשהו, באיזשהו תואר", ממשיך הספרדי, "בגלל זה היה כל כך חשוב לזכות בגביע הליגה, כדי להגביר את האמונה שלנו בעצמנו כקבוצה. חוץ ממני ומואן פרסי, אף אחד בקבוצה הזאת לא זכה בתואר. חסרה לנו היכולת להגיד 'עכשיו אני הולך לנצח, ואני יודע מה אני צריך לעשות כדי לנצח'.

"זה מה שעשה את ארסנל הגדולה לכל כך חזקה. היו לה שחקנים שידעו לנצח משחקים, הם ידעו מתי לתקוף ומתי להתגונן, הייתה להם אינטליגנציית משחק ויכולת לקרוא את הסיטואציה. עכשיו הקבוצה הזאת מאוד מאוד צעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully