וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סראגוסה תיקרא טים דובאי?

אנשי עסקים מדובאי הודיעו כי סיכמו על רכישת קבוצה ספרדית ורמזו כי שמה ישונה. על פי ההערכות מדובר בקבוצת התחתית

קבוצת סראגוסה מהליגה הספרדית עשויה לשנות את שמה ל"טים דובאי" בעקבת עסקת רכישה קרובה. הסיפור המעט הזוי הזה מסעיר הערב (שלישי) את התקשורת הספרדית. מוקדם יותר פרסמה קבוצת "רויאל אמירייטס" מדובאי הודעה כי רכשה מועדון כדורגל מספרד, בלי לנקוב בשם הקבוצה. אלא שבתקשורת הספרדית משוכנעים כי מדובר בסראגוסה.

"אנחנו מאשרים שהחברה תרכוש קבוצה ספרדית", אמר מנהל הפרויקטים של החברה סולימאן אל בוטי ורמז שהקבוצה תיקרא "טים דובאי". לא לגמרי ברור האם השם יהפוך לשמה הרשמי של הקבוצה. עוד נטען בהודעה כי: "הוד רוממותו שיח בוטי בין סואהיל אל מקטום וקבוצת רויאל אמירייטס יהפכו לבעלים של קבוצה מהליגה הראשונה בספרד".

כאמור, על פי דיווחים מדובר בסראגוסה. הקבוצה סובלת מקשיים כלכלים וכרגע נאבקת על חייה בתחתית. מהמועדון סירבו בתוקף להגיב לידיעות, אבל מאוחר יותר הודיעה הקבוצה כי לא תקיים אימונים עד יום חמישי. באותו יום חישי תתקיים מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות אנשי משפחת המלוכה ואנשי עסקים מדובאי וכן שגריר ספרד. אז, תיחשף רשמית זהות הקבוצה.

אם סראגוסה אכן תירכש, היא תהפוך לקבוצה הספרדית השלישית עליה משתלטים בעלים זרים. כזכור, מלאגה נרכשה על ידי נציג משפחת המלוכה הקטארית ואילו רסינג סנטאנדר נמצאת בבעלות איש עסקים הודי.

  • עוד באותו נושא:
  • סראוגסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully