וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל סיימה ב-3:3 מול טוטנהאם

התותחנים שוב שמטו יתרון, הפעם 3:1, בדרבי הלונדוני ואיבדו את המקום השני לצ'לסי, שטיילה ל-1:3 ביתי מול בירמינגהאם

ססק פברגאס אמר אתמול בערב (שלישי) שארסן ונגר היה הולך הביתה מזמן בקבוצה מהליגה הספרדית אם לא היה מביא תארים, כפי שקורה לו בארסנל בשנים האחרונות. יכול להיות שקפטן התותחנים פרק תסכול, אולי הוא ניסה לרמוז משהו למנג'ר שלו ואולי בכלל לא אכפת לו כי הוא סגור בקבוצה אחרת לעונה הבאה.

מה שברור הוא שהיום, ארסנל שוב הוכיחה: היא קבוצה חסרת אופי, שככל הנראה תסגור גם את 2010/11 ללא תואר. התותחנים, שרק לפני שלושה ימים חטפו שער שוויון מליברפול בדקה ה-102, שמטו היום יתרון 1:3 בוויט הארט ליין מול טוטנהאם וסיימו ב-3:3. במשחק המקביל ניצחה צ'לסי 1:3 את בירמינגהאם ועברה את ארסנל בטבלה, כשלשתיהן יש 64 נקודות, בעוד למנצ'סטר יונייטד המוליכה יש 70, חמישה מחזורים לסיום.

טוטנהאם - ארסנל 3:3

הדרבי הצפון לונדוני הוא משחק גדול בכל מקום ומצב, אבל קצת לפני ש-2010/11 נגמרת, המשחק בוויט הארט ליין ככל הנראה הכריע את גורלה של ארסנל באופן סופי. התותחנים, שהובילו כבר 1:3 מול טוטנהאם, ספגו פעמיים בדרך ל-3:3 וירדו לראשונה מזה זמן רב למקום השלישי, כשצ'לסי עוקפת אותם בזכות הפרש שערים עדיף. גם לאוהדיה השרופים ביותר של ארסנל קשה להאמין עכשיו שיש לקבוצה שלהם יותר מדי סיכוי לאליפות כשהיא רחוקה חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד, חמישה משחקים לתום העונה.

התותחנים עלו ליתרון כבר בדקה החמישית כשכדור עומק של ססק פברגאס מצא את תיאו וולקוט, שעבר את ודראן צ'ורלוקה ובעט מצוין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לארסנל. התרנגולים לא המתינו יותר מדי זמן ובדקה השביעית כבר מצאו את השוויון לאחר שמסירת עומק של צ'ורלוקה מצאה את רפאל ואן דר וארט, שבעט עם רגל ימין החלשה שלו לפינה הקרובה וקבע 1:1. חגיגת השערים נמשכה בדקה ה-13 כשאבו דיאבי מצא את סמיר נאסרי במסירה קצרה והקשר הצרפתי שיחרר מ-18 מטר בעיטה חזקה פנימה כדי לקבוע 1:2 לארסנל.

התותחנים הצליחו למצוא את השלישי עוד לפני המחצית כשבקארי סאניה הכניס מסירה לוולקוט, שהקפיץ לוואן פרסי, שנגח, גומש הדף וההולנדי המשיך פנימה, 1:3 לקבוצה של ארסן ונגר. טוטנהאם צימקה בדקה ה-44 מבעיטה חזקה במיוחד של תום האדלסטון, שעברה בין הרגליים של ואן דר וארט וחדרה פנימה וזה 3:2. בדקה ה-70 הצליחה טוטנהאם לאזן ל-3:3 מדהים לאחר ששוער ארסנל, שצ'סני הכשיל ברחבה את ארון לנון. ואן דר וארט בעט את הפנדל חזק פנימה וקבע שוויון מדהים.

צ'לסי - בירמינגהאם 1:3

האם יכול להיות שהבלוז, שצלעו כל כך הרבה העונה, והציגו יכולת כל כך אומללה, יזכו עוד באליפות? קשה להאמין, אבל מה שבטוח שהסיכויים שלהם שווים לפחות לאלו של היריבה העירונית, ארסנל. צ'לסי ניצחה הערב 1:3 את בירמינגהאם מצמד של פלורן מאלודה ושער נוסף של סלומון קאלו ועלתה למקום השני עם 64 נקודות, מספר זהה לזה של התותחנים.

הבלוז עלו ליתרון כבר בדקה השלישית כשהגבהה של דידייה דרוגבה מצאה את פלורן מאלודה, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. צ'לסי כבשה את השני בדקה ה-27 כשמסירה קצרה של דרוגבה הגיעה לסלומון קאלו, שעבר את השומר שלו ושיחרר טיל אדיר לקורה של בן פוסטר ופנימה כדי לקבוע 0:2. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי המשיכה לחגוג ובדקה ה-62 כבשה את ה-0:3 מנגיחה של מאלודה אחרי הגבהה של המגן השמאלי ריאן ברטנד הצעיר, שנקנה בינואר מנוטינגהאם פורסט, והחליף היום את אשלי קול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully