וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני כלום בהיסטוריה של ריאל, אבל אני המאמן"

מאמן ריאל מדריד הגיב לביקורת של די סטפנו. פינטו ואוזיל בהרכב לגמר הגביע (רביעי, 22:30, ערוץ 9 וספורט1 HD)

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי שני משחקי דרבי בליגה ורגע לפני צמד המשחקים ביניהן בחצי גמר ליגת האלופות, ברצלונה וריאל מדריד תפגשנה מחר בוולנסיה לקרב ישיר על התואר הראשון העונה - הגביע הספרדי (22:30, ערוץ 9 וספורט1 HD. השידור יהיה בעברית, כמובן, וייפתח כבר ב-21:45). לפני ארבעה ימים בלבד נפרדו שתי הענקיות הספרדיות ב-1:1 בסנטיאגו ברנבאו, אבל זה היה משחק ליגה ועד שהאליפות תוכרע יד עוד זמן. מחר מישהי תנצח והשנייה תרד מאוכזבת.

הגמר הזה יהיה הראשון בין השתיים מאז 1990, אז ברצלונה ניצחה 0:2 גם כן במסטאייה. באופן כללי, למרות שהיא שיאנית האליפות בספרד, ריאל זכתה בקופה דל ריי בפעם האחרונה ב-1993 והיא מדורגת רק במקום השלישי בטבלת הזכיות בגביע, עם 17, ברצלונה ראשונה עם 25 ואתלטיק בילבאו שנייה עם 23.

גווארדיולה: "הגמר תלוי בעיקר בנו"

בברצלונה היו מרוצים מהחדשות שהגיעו מכיוונו של קרלס פויול. הקפטן חזר מפציעה ארוכה ונפגע שוב במשחק ביום שבת, אבל היום מתברר שהוא כשיר ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן פפ גווארדיולה. גם אדריאנו שסבל מרגישות בשריר, נכלל בסגל של האלופה בנסיעה שלה לוולנסיה.

אז הקטאלוני והברזילאי בסגל, אבל עדיין לא ברור אם הם גם יפתחו כי במסיבת העיתונאים היום מסתבר שגווארדיולה מתכנן הפתעות. "פינטו ועוד עשרה שחקנים", כך הגדיר המאמן את ה-11 שלו מחר, כשהמשמעות היא כמובן שויקטור ואלדס לא יפתח. "הוא שיחק בכל משחקי הגביע וימשיך לשחק. יש לי שני שוערים נפלאים", הוסיף פפ.

גווארדיולה גם מקווה שליאונל מסי יהיה מרוכז יותר מאשר במשחק הראשון, בו הוא הרבה להתעמת עם שחקני היריבה בדקות הסיום ואף בעט כדור חזק בצורה הפגנתית לכיוון האוהדים הלבנים. "לא דיברתי איתו על זה, אבל זו לא הייתה התנהגות נאותה. אם מישהו נפגע, אני מתנצל", אמר גווארדיולה.

"בשורה התחתונה, כל מה שחשוב זה הניצחון ואין פרשנות אחרת. קבוצה אחת תניף את הגביע והשנייה לא. קבוצה אחת תהיה שמחה והשנייה לא", אמר גווארדיולה, "זה לא משנה באיזו שיטה ריאל תשחק ואם מסוט אוזיל יפתח. לא דיברנו על מה הם יעשו, הגמר תלוי בעיקר בנו. זה משחק בין שתי קבוצות עם שחקנים טובים והכל יכול לקרות".

גווארדיולה התייחס לאירועי המשחק הקודם: "לא אמרתי שריאל שיחקה כמו קבוצה קטנה. מעולם לא אדבר על טקטיקה של מאמן אחר שמכיר את הקבוצה שלו טוב ממני. ריאל יכולה לשחק בכמה שיטות וגם אנחנו. נצטרך להיות מוכנים. אנחנו ננסה לתקוף ולהניע את הכדור מהר. נהיה אמיצים וננסה לנצח".

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, גבי מיליטו, ג'ראר פיקה, אדריאנו, סרחיו בוסקטס, סיידו קייטה, אנדרס אינייסטה, בויאן קרקיץ', ליאונל מסי, דויד וייה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מי ישחק במקום אלביול?

ריאל מדריד תגיע מחר למסטאייה במטרה לנפץ רצף של שישה משחקי אל קלאסיקו ללא ניצחון, משחקים בהם הקבוצה גם ספגה תבוסות קשות וכואבות.

מסוט אוזיל, שלא פתח במשחק הליגה ביום שבת, יעלה הפעם בהרכב ויהיה חלק מחולייה קדמית שתכלול גם את כריסטיאנו רונאלדו וכנראה עמנואל אדבאיור. מי שלא נכללו בסגל הם לסאנה דיארה ופרננדו גאגו הפצועים וכן סרחיו קנאלס ופדרו לאון.

אצל הבלאנקוס יהיה מעניין לראות כיצד מוריניו ימלא את מקומו של ראול אלביול, שייעדר בגלל אותה הרחקה לפני ארבעה ימים. הפתרון הטבעי ביותר מבחינת המאמן יהיה להחזיר את פפה למרכז ההגנה ונראה שזה מה שיקרה, כשמוריניו יצטרך למצוא פתרון אחר במרכז השדה אחרי שפפה הצטיין בעמדת הקשר האחורי ביום שבת האחרון.

"למשחק מחר אין שום קשר להתמודדות של יום שבת האחרון או לחצי גמר ליגת האלופות", אמר ז'וזה מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "מחר לא תהיה פייבוריטית, לשתי הקבוצות יש סיכוי זהה לנצח ואני מקווה שגם ביציעים יהיו שוויון. שיחקתי משחקי גמר רבים נגד קבוצות נחותות והמשחקים היו מאוזנים, וכך קורה גם מול קבוצות חזקות יותר".

מוריניו נשאל מה יקרה בהנחה שלא יזכה בתואר מחר, וקבוצתו תיכשל גם בליגת האלופות. "נבחרתי בקיץ בשל המקצועיות שלי, לא בגלל התארים. כמובן שזה יהיה אופטימלי אם נזכה בגביע מחר, אבל אם לא, פשוט נמשיך לעבוד". לאחר מכן כמובן התייחס 'המיוחד' לביקורת הרבה ששמע בימים האחרונים, מהתקשורת בספרד בכלל ואלפרדו די סטפנו בפרט. "אלפרדו הוא אחד האנשים החשובים בהיסטוריה של המועדון, ואני שום דבר במובן היסטורי. אבל אני המאמן, ואני מחליט. לפעמים אני לא יודע אם התקשורת במדריד רוצה שתצליח או לא".

"זה מפעל מאוד חשוב לריאל מדריד ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא לזכות בו במשך 17 שנה", אמר איקר קסיאס לקראת המשחק, "ב-11 השנים בהן אני משחק כאן, לא זכיתי בתואר הזה".

המנהל המקצועי חורחה ולדאנו, שעל פי הדיווחים בחודשים האחרונים לא תמיד הסתדר עם מוריניו, דווקא החמיא למאמן לקראת המשחק: "למוריניו יש מוניטין של כובש. הוא יודע איך לשחק במשחקי גמר, הוא יודע איך להפיח ביטחון בקבוצות שלו במשחקים כאלו וזה צעד ראשון חשוב בדרך לזכייה".

הרכב משוער ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, ריקארדו קרבאליו, מרסלו, פפה, סמי חדירה, צ'אבי אלונסו, מסוט אוזיל, אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו.

עדכון ראשון: 17:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully