וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי חיפה: רפאלוב בספק לדרבי

רבע גמר הגביע: קשר הירוקים נפצע בבוהן, דבאלישווילי יפתח לצד חמד. אצל האדומים לא צפויים שינויים (20:30, 5+ לייב)

הצרות של מכבי חיפה מגיעות ברצף, ואם לא די בשלל הפציעות שחוותה הקבוצה העונה, כעת מגיעה פציעה כואבת נוספת. במהלך אימון הקבוצה היום (רביעיי) נפצע הקשר ליאור רפאלוב בבוהן רגלו ולאחר מכן הוא הועבר לבית החולים כדי לעבור צילום, שלאחריו התברר כי הוא אינו סובל משבר באצבע, ואם יפחתו הכאבים שלו ביממה הקרובה, הוא יוכל לשחק נגד הפועל חיפה (20:30, 5+ לייב) ברבע גמר גביע המדינה. בכל אופן, רפאלוב צפוי לשחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב של הליגה.

מעבר לרפאלוב, בטרם האימון אמש ערך מאמן הקבוצה, אלישע לוי, אסיפה שבה אמר: "אנחנו מגיעים לרגעים המכריעים של העונה. אני שמח שיש לנו סגל מלא ובריא. נוכל לעשות רוטציות לקראת המשחקים הבאים. יש לנו מטרה לזכות בגביע, ומכבי חיפה לא עשתה את זה הרבה מאוד שנים".

לוי מתלבט עדיין לגבי ההרכב, כאשר מה שבטוח הוא שג'ון קולמה ואייל גולסה ייעדרו מהמשחק, וכרגע נראה כי ולדימיר דבאלישווילי יחליף את שלומי אזולאי בהרכב ואנדריי פיליאבסקי יחזור במקום אריק בנאדו, שסובל ממתיחה קלה.

בנוסף, במידה ורפאלוב לא יפתח, יניב קטן אמור לעלות במקומו. התלבטות נוספת היא בין הכללתו של מוחמד גדיר בהרכב לבין עידן ורד. בנוסף, פיטר מסיללה שעלה כמחליף במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה, יפתח בהרכב במקום טאלב טואטחה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, שי מימון, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, מוחמד גדיר (עידן ורד), ליאור רפאלוב (יניב קטן), תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

שירזי: "להגיע לרמת גן - חוויה שכל שחקן צריך לעבור"

אחרי האכזבה מאי ההעפלה לפלייאוף העליון בליגת העל, ערכה אמש הפועל חיפה את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה. מבחינת הקבוצה, שנאלצה להסתפק בפלייאוף האמצעי בלבד, מדובר באתגר המשמעותי האחרון העונה. האדומים זוכרים היטב את הדרבי האחרון שלהם במסגרת גביע המדינה. אז, בשנת 2005, זה נגמר בהדחה מרשימה של הפייבוריטית הירוקה, ובשורות קבוצתו של ניצן שירזי חולמים לשחזר את אותו הישג.

בתום האימון המסכם אמש ערך המאמן ניצן שירזי אסיפה קצרה ואמר לשחקנים: "אין פה אחד שלא רוצה להגיע לרמת גן ולשחק מול 30 אלף צופים. זו חוויה שכל שחקן חייב לעבור בקריירה. אני יודע שמכבי חיפה קבוצה טובה, אבל נעשה את המקסימום מחר כדי להישאר בגביע ולתת לאוהדים שלנו שמחה".

שירזי לא תרגל הרכב היום באימון שנערך בקרית אליעזר, אך נראה כי לא יהיה שינויים ממשחק הליגה האחרון מול הפועל פתח תקוה, כאשר אמיר אבו ניל ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של סשה סטויאנוביץ'. עד כה מכרה הקבוצה כ-6,000 כרטיסים למשחק, אך במועדון מצפים לרבבת אוהדים.

הרכב משוער: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפניה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, רן אבוקרט, חנן ממן, אמיר אבו ניל, אסי בלדוט ועדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully