וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "נקווה שהמשחק בבלומפילד כבר לא יכריע"

טראומת בני יהודה עדיין מהדהדת במכבי חיפה, ושחקניה רוצים לסגור עניין לפני המחזור האחרון. מסיללה מהרהר על קרדיף

"הנקודה בנתניה לא הועילה לנו בגלל אופן שיטת הקיזוז, אבל אסור לנו לחשוב על זה. העונה שעברה הוכיחה שכדי לקחת אליפות אסור לחשוב על ההפרש מהפועל תל אביב. המשחק מול בני יהודה במחזור האחרון? נקווה שהוא כבר לא יכריע". כך אמר שחקן במכבי חיפה בעקבות תוצאה התיקו (1:1) אמש (ראשון) בנתניה, שהקטינה את הפער מהפועל תל אביב לשתי נקודות בלבד (לאחר הקיזוז).

סדר המשחקים קבע אתמול כי מכבי חיפה תארח במשחק הראשון את מכבי נתניה. במשחק השני היא תארח את הפועל תל אביב למשחק העונה, בשלישי היא תצא למשחק חוץ מול מכבי תל אביב בבלומפילד, ברביעי היא תארח את קריית שמונה ובמשחק האחרון תתארח שוב בבלומפילד מול בני יהודה, במה שמזכיר את משחק האליפות בעונה שעברה.

טאלב טואטחה הוחלף אתמול לאחר שחש עומס באזור המפשעה. לקראת המשחק ביום רביעי מול הפועל חיפה ברבע גמר גביע המדינה (20:30, קריית אליעזר) פיטר מסיללה צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. נציגי קרדיף האנגלית יגיעו לצפות בשחקן, לאחר שלאחרונה כבר נוצר קשר בין נציג המועדון לשחקן והודיע כי הם יגיעו לעקוב אחריו במידה והקבוצה תעלה ליגה. מסיללה סיפר לחבריו כי הוא מקווה שהקבוצה תעפיל לליגה הבכירה באנגליה כדי שיהיה אפשר לדבר על מכירה. עד לסיום העונה בצ'מפיונשיפ נותרו ארבעה מחזורים וקרדיף ממוקמת שניה בטבלה.

אנדריי פיליאבסקי אמור להיות כשיר למשחק הגביע, אבל בחיפה הבהירו שהבלם לא יחזור להרכב בכל מחיר. אגב, פיליאבסקי שישב ביציע הכבוד אתמול נראה זועם לאחר שער השוויון של מכבי נתניה. הסיבה לכך: השחקן טען כי מדובר בשער שהובקע מנבדל. מאוחר יותר הובהר לו כי השער היה חוקי.

נושא מינויו של אלישע לוי ירד בינתיים מהפרק, לפחות עד שתתקבל תמונה ברורה יותר לגבי מאבק האליפות. אם המאמן יזכה באליפות, הוא ימשיך עונה נוספת במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully