וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - אשדוד: "יש לי רק מה להפסיד פה"

יוסי מזרחי דיבר על החזרה: "זה יותר מבית עבורי". ברביעי (17:45, 5+ לייב) מחכה לו נתניה בגביע. מוגרבי בספק

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חג לא פשוט עבר על קבוצת מ.ס אשדוד. הזעזועים הרבים שהגיעו בדמות התפטרותם של מנג'ר הקבוצה ג'ון גרגורי והמאמן איציק עובדיה הגיעו דווקא בתקופה בה הקבוצה נאבקת על חייה בליגה, ועדיין נמצאת בחיים במאבק על הכרטיס לחצי גמר הגביע. היום (שלישי), ארבעה חודשים אחרי שהתפטר מאימון מכבי תל אביב, חזר המאמן יוסי מזרחי לשורות אשדוד שהזעיקה אותו בכדי לחלצה מהמשבר העמוק בו היא נמצאת. חזרתו של מזרחי אל הקבוצה היתה באוויר כבר מספר שבועות, כשהלחץ מצד הנהלת המועדון על המאמן גבר עוד יותר במוצאי שבת, לאחר התבוסה המחפירה של אשדוד 4:1 להפועל אשקלון החלשה. כעת ינסה המאמן לחלץ את אשדוד מאימת התחתית כאשר משימתו הראשונה תהיה כבר מחר במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה (ד', 17:45, 5+ לייב).

נתניה: עזרא עשוי להחליף את מוגרבי

בניגוד לאשדוד, בנתניה נרשמים לאחרונה בעיקר חיוכים. אחרי העפלה לפליאוף העליון בעקבות ה-1:1 עם מכבי חיפה ביום ראשון, בקבוצה רוצים להמשיך את העונה המדהימה ולהפוך אותה לעונה חלומית עם העפלה לחצי גמר גביע המדינה. נתניה חלפה בסיבוב הראשון על פני בני יהודה (1:4 בקופסה) ובשמינית הגמר ניצחה בבית את הפועל פתח תקוה (0:1) וכעת רוצים הצהובים לעלות בפעם השלישית לחצי הגמר בארבע השנים האחרונות.

בצוות המקצועי רוצים לראות את היכולת הטובה של השבועות האחרונים, זו שהביאה את נתניה לסדרה של 13 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. המשימה היחידה של ראובן עטר היא כמובן קודם כל להוריד את שחקניו לקרקע ולמקד אותם במטרה החשובה. עטר צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו, כאשר ייתכן ויבצע שינוי כפוי אחד לעומת ה-11 שפתחו מול מכבי חיפה.

פיראס מוגרבי, שנפצע במשחק בראשון בברכו, נמצא בספק להתמודדות. במידה והקשר הצעיר לא יהיה כשיר, חן עזרא שעלה מהספסל בשני המשחקים האחרונים ישוב לראשונה להרכב מאז הושבת לפני חודשיים בגלל פציעה.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה (עומרי בן הרוש), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, חן עזרא (פיראס מוגרבי), סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

אשדוד: מזרחי מאמין בשקל

מזרחי ערך הבוקר אסיפה לשחקנים בטרם האימון וניסה להרים את רוחם. בחלק המקצועי נראה כי לפחות שלושה שינויים צפויים בהרכב, הראשון ביניהם, המשמעותי יותר, הוא חזרתו של יוסי שקל אל בין הקורות במקום אופיר מרציאנו שפתח במשחקים האחרונים. גם סטפן קינג ועמנואל סארקי צפויים לחזור להרכב ויפתחו בקישור.

מזרחי נראה ממוקד מאוד היום באימון, אותו העביר יחד עם עוזרו, שמואל בוכריס שחזר יחד איתו אל הקבוצה. "לא רציתי לחזור בסיטואציה כזאת", אמר מזרחי, "אבל לא היתה לי ברירה. קרו דברים במועדון, ואשדוד היא יותר מבית עבורי, אז החלטתי לנסות לעזור. יש לי רק מה להפסיד פה, אין לי מה להרוויח פה, אבל הסיטואציה היא כזאת שאם קוראים לך אתה חייב לבוא. יש בעיות בקבוצה, ראיתי את זה גם מבחוץ. ננסה לפתור אותן למרות שאין זמן, מחר כבר יש משחק וקשה מאוד לשנות דברים. לא משנה מי עומד על הקווים, השחקנים צריכים להבין שמי שיכול להוציא את העגלה מהבוץ זה רק הם ואני מאמין שהם יעשו את העבודה".

על המשחק ברבע גמר הגביע מול נתניה אמר המאמן החדש: "גביע זה בונוס. אנחנו משחקים מול קבוצה שלטעמי משחקת את הכדורגל הטוב בארץ. היא בכושר אבל זו הזדמנות עבור השחקנים לצאת מהצרות של הליגה, לשחק משוחרר. בגביע הכל יכול לקרות. הראש שלנו אמנם בליגה, אבל לא נרים ידיים".

הרכב משוער: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully