וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "הצגנו את המשחק הכי טוב העונה"

במיאמי חגגו ניצחון שני על פילדלפיה, לברון: "זה היה משחק מושלם בשני צידי המגרש". רוז מרגיש ששיקגו צריכה להשתפר

קשה להגיד שלברון ג'יימס ומיאמי עבדו קשה מאוד הלילה (בין שני לשלישי) אבל ההיט כבר ב-0:2 בסדרה שלהם נגד הסיקסרס אחרי ניצחון 73:94 ולפני המעבר לפילדלפיה, שם הסדרה עשויה להיות מוכרעת. מי שבעיקר חגג הלילה היה לברון, שסיים עם 29 נקודות וקלע את אותה כמות שהחמישייה של פילדלפיה קלעה במשך כל המשחק.

"זה היה באמת משחק מושלם עבורנו בשני צידי המגרש", אמר לברון בסיום. "וויד שלט במשחק. הוא נשמר על ידי שני אנשים ופשוט נפטר מהכדור ואיפשר לבחורים האחרים לגרום לדברים לקרות. זה טוב שהוא על המגרש מאשר כשהוא בחליפה". וויד, שהתאושש ממגרנה ותרם 14 נקודות, אמר: "אני מרגיש טוב יותר. הורדתי במשקל הלילה, אבל אני חושב שעשיתי את העבודה שלי ועזרתי לחברים שלי להשיג את הניצחון". גם כריס בוש היה מרוצה, ואמר: "נתנו הופעה טובה מבחינה הגנתית, אבל אני חושב שהיום הצגנו את המשחק הכי טוב העונה".

דאג קולינס, מאמן פילדלפיה, שראה את השחקנים שלו קולעים ב-34 אחוזים בלבד מהשדה, לא ניסה לחפש תירוצים, והסביר: "אם הם משחקים נהדר, אז הם קבוצה טובה יותר. הם ניצחו 58 משחקים, אנחנו 41. זה לא אומר שאנחנו לא נשחק, נתחרה וניאבק, אבל כשהם מגיעים למשחק ומגנים בצורה שהם מגנים, זה אומר שיהיה לנו קשה מאוד לנצח אותם".

רוז מרגיש שיש מקום לשיפור

אצל שיקגו זה הלך כמובן יותר צמוד, אבל דרק רוז, שלהט עם 36 נקודות, השאיר שוב את אינדיאנה מתוסכלת, אחרי שזו הייתה קרובה בשבת להשיג את הניצחון הראשון בסדרה. בסופו של דבר, הבולס ניצחו 90:96 והם בהחלט יכולים להיות מרוצים מתצוגה טובה יותר מזו שהייתה להם במשחק הראשון.

"זה תמיד טוב לנצח בליגה הזו", הסביר רוז את המשמעות של הניצחון. "זה קשה מאוד לנצח, אבל בדרך שבה אנחנו מנצחים, אנחנו מחדדים דברים, במיוחד מבחינה הגנתית בסיום, כך שאנחנו יכולים לשלוט יותר במשחק במקום לשחק משוגע בסיום. המשחק שלנו עוד צריך להשתפר. אנחנו צריכים להיות יותר רגועים, יעילים ובמיוחד בסיומת ההגנתית אנחנו צריכים לנסות הרבה יותר, אבל אני מרגיש שהדברים יתחברו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully