וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל יחמיץ את משחק 2, גם בילאפס בספק

סנטר בוסטון עדיין לא התאושש מהפציעה בגיד האכילס, הניקס ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא הרכז. וויד ישחק מול פילדלפיה

לאחר הניצחון הדחוק על ניו יורק ניקס בפתיחת הפלייאוף אמש (ראשון), קיבלו בבוסטון את החדשות אותן לא רצו לשמוע לקראת המשחק השני, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. שאקיל אוניל, שהחמיץ את המשחק הראשון בשל פציעה בגיד האכילס, לא יוכל לעזור לסלטיקס גם במשחק מספר 2 לאחר שלא התאמן עם חבריו גם הערב. "ההערכה היחידה שאני הולך לעשות היא שהוא לא ישחק במשחק 2", אמר דוק ריברס, ולא רצה להתייחס לאופציה לפיה הדיזל לא יוכל לשוב לשחק עד הסיבוב השני.

גם ניו יורק ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא אחד משחקניה החשובים ביותר במשחק השני, ובמקרה של הניקס מדובר בצ'ונסי בילאפס. הרכז הוותיק ניסה להתאמן היום לאחר שנפגע בברכו בדקה האחרונה של המשחק הראשון, אך הודה: "זה כואב לי מאוד, אני יודע שהקבוצה צריכה אותי וזה מאוד מתסכל". בהנחה שבילאפס לא יתלבש, צפוי טוני דגלאס לעלות בחמישיה של מייק ד'אנטוני.

במיאמי דווקא מעט יותר מעודדים, שכן מצבו של דווין וויד השתפר בשעות האחרונות והוא צפוי להצטרף לחבריו במשחק השני בסדרה מול פילדלפיה. "הוא מרגיש הרבה יותר טוב מאשר אתמול", סיפר מאמן ההיט אריק ספולסטרה, לאחר שפלאש החמיץ את האימון של יום ראשון בשל מיגרנות. ייתכן והסופרסטאר ינסה לסייע לקבוצתו לעלות ליתרון של 0:2 סדרה כשלעיניו מפגשי-מגן, שימנעו מהאור החזק להיכנס לעיניו ולהחריף את כאבי הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully