וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו יחמיץ את חצי גמר הגביע מול רומא

החלוץ סובב את הקרסול ולא יוכל לעזור לאינטר להציל את העונה. מונטלה: "הקבוצה שתרצה יותר, תנצח" (ג', 21:40, ספ' 2)

כאשר תואר האליפות ככל הנראה יילך דווקא ליריבה העירונית וליגת האלופות הסתיימה מבחינתם לפני מספר שבועות, לאינטר לא נשאר דבר העונה מלבד הגביע האיטלקי. מחר (שלישי, 21:40, ספורט2) יתארחו הנראזורי באולימפיקו למפגש הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע, ולצערם ייאלצו זאת ללא סמואל אטו. החלוץ הקמרוני סובב את הקרסול בהפסד 2:0 לפארמה בשבת, והערב נקבע כי לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות מחר. בהיעדרו ככל הנראה יפתח לאונרדו עם התקפה שתכלול את ג'יאמפאולו פאציני, דייגו מיליטו וגוראן פאנדב.

"הדבר הכי חשוב הוא להישאר מאוחדים", אמר דיאן סטנקוביץ' לקראת המשחק. "אנחנו יכולים להגיע למטרות שלנו, אבל חייבים להישאר ריאליים. יהיה קשה לנו להישאר במירוץ לאליפות, אבל אנחנו עדיין יכולים להעפיל לליגת האלופות, ושני המשחקים מול רומא יתנו לנו סיכוי להעפיל לגמר הגביע. אנחנו רגילים לנצח ולהביא גביעים הביתה, ואני מקווה שהתקופה הרעה תסתיים מחר".

מנגד, אחרי ההפסד 3:2 לפאלרמו במחזור האחרון, גם רומא מגיעה למשחק גבוהה להציל את העונה. עבור המאמן וינצ'נזו מונטלה, זכיה בגביע יכולה גם להציל את משרתו. "זוהי כמעט המטרה ההגיונית האחרונה העונה עבור אינטר ורומא", הודה מונטלה. "מחר ייפגשו שתי קבוצות פגועות, הקבוצה עם המוטיבציה הטובה יותר תנצח. ההבדל יהיה באופי, לא ביכולת אישית".

לאחר מכן עבר מונטלה לבקר את האופי של חלק משחקניו העונה, כשאמר: "מי שלובש את החולצה של רומא לא צריך שיהיה לו רק כישרון, אלא גם את הרוח והאופי להגיב למצבים כמו שאנחנו עוברים בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully