וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריסון בארנס ממשיך במכללת צפון קרולינה

הפורוורד בן ה-18 שהיה מועמד להיות בחירת לוטרי בדראפט הקרוב, החליט לוותר על ה-NBA: "אני רק בתחילת המסע שלי"

לאחר שתמה לה עונת המכללות, ההחלטות הגדולות ביותר בכדורסל הקולג'ים האמריקאי קשורות כעת בעתיד השחקנים עצמם. קיירי ארווינג, קמבה ווקר ומספר שחקנים אחרים כבר הכריזו על כוונתם להתמודד בדראפט 2011 המתקרב, בעוד ג'ארד סאלינג'ר, שהיה מועמד לאחת משלוש הבחירות הראשונות, דווקא הודיע כי יישאר באוהיו סטייט. הערב (שני) קיבלו חובבי כדורסל המכללות בשורה טובה נוספת, כאשר הריסון בארנס אישר כי יבלה עונה נוספת במכללת צפון קרולינה, ולא יירשם לדראפט הקרוב.

"אני מרגיש מבורך על האפשרות לשחק ב-NBA, אבל כילד בן 18 אני בסך הכל בהתחלת המסע שלי", אמר הפורוורד המוכשר (2.03 מ'), שפתח את העונה הראשונה שלו במכללות בצליעה מסוימת, אך לאחר מכן החל להשתפר ולהראות קמצוץ מהפוטנציאל הענק שבו. ב-12 למרץ השנה הפציץ בארנס 40 נקודות על הראש של קלמזון, והיה לפרשמן הראשון בהיסטוריה ששובר את מחסום ה-40 בטורניר ה-ACC.

"הגעתי לכאן כדי לחוות חיים של סטודנט, להתבגר כבנאדם, ללמוד ולהיות חלק ממשפחת הכדורסל הטובה ביותר במכללות", הוסיף והסביר בארנס את החלטתו. בתחילת העונה היה הסמול פורוורד מועמד לבחירה ראשונה בדראפט 2011, ובמהלכה אמנם צנח מעט במוק-דראפטים, אך עדיין שמר על מקומו בין עשר הבחירות הראשונות. "כעת יש לי רק מטרה אחת בראש", סיכם הפורוורד, "לזכות באליפות המכללות לשנת 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully