וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "ליברפול - המועדון הטוב באנגליה, אולי בעולם"

מנג'ר הרדז לא מתרשם מכך שיונייטד צפויה לשבור את שיא האליפויות של קבוצתו (19). שיי גיבן עשוי להחליף את ריינה

בחודשים האחרונים אמנם הפכה העונה של ליברפול ממסויטת למאכזבת בלבד, ובכל זאת ראשי המועדון היו שמחים לשים את 2010/2011 מאחוריהם ולפתוח דף חדש בעונה הבאה. הערב (שני), 24 שעות לאחר ה-1:1 הדרמטי של הרדז עם ארסנל, התייחס מנג'ר ליברפול קני דלגליש לצירוף האירועים האירוני מעט, שכן שער השוויון המאוחר של האדומים מול התותחנים קירב עוד יותר את מנצ'סטר יונייטד לחגוג אליפות 19 בתולדותיה - אחד יותר משל ליברפול.

"עצוב? לא. מפתיע אותי שליברפול לא זכתה בתואר כל כך הרבה זמן. זה מפתיע, אבל לא מעציב. בעיני זה עדיין המועדון הגדול ביותר באנגליה, אם לא בעולם כולו", אמר דלגליש. "המועדון פשוט לא צבר מספיק נקודות מאז 1991. הם אמנם התקרבו לפני כמה שנים עם רפא בניטז, אבל לא הצליחו. יהיה נהדר לחזור לשם, אבל צריך לעמוד בסטנדרטים שהקבוצות האחרות הציבו לעצמן כדי לעשות זאת".

בינתיים, מדווחת התקשורת האנגלית כי לאחר עזיבתם של אלברו ארבלואה, צ'אבי אלונסו ופרננדו טורס, הספרדי הבא שעשוי לנטוש את אנפילד לטובת קבוצה אחרת הוא פפה ריינה. במקרה כזה, המועמד המוביל לעמוד בשער של ליברפול בעונה הבא הוא שיי גיבן הוותיק, שמבוקש גם בניוקאסל ושימש במשך מרבית העונה כמחליפו של ג'ו הארט במנצ'סטר סיטי. דלגליש כבר אימן את גיבן פעמיים בעבר - כשהיה חלק מהצוות המקצועי בניוקאסל ובבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully