וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל ת"א לשעבר, באיו אדפמי, נהרג בתאונת דרכים

הניגרי בן ה-25 איבד שליטה על הרכב בו נהג בעת שהיה בדרכו לסלוניקי. שיחק גם בהפועל ירושלים, הכח רמת גן ובני לוד

שחקן הפועל תל אביב לשעבר, באיו אדפמי, נהרג היום (שני) בתאונת דרכים ביוון. אדפמי שהיה בן 25 במותו, שיחק מתחילת העונה בסקודה קסאנטי והבוקר איבד שליטה על הרכב בו נהג בעת שהיה בדרכו לסידורים בסלוניקי לקראת חתונתו. "הליגה והכדורגל היווני כולו רוצים להביע את תנחומיהם הכנים למשפחתו של באיו אדפמי", הודיעה הנהלת הליגה המקומית.

אדפמי ששיחק כקשר אחורי וכמגן ימני, החל את הקריירה האירופאית שלו בהפועל ירושלים בעונת 2004/5 ובעונה שלאחר מכן עבר להפועל תל אביב, איתה זכה בגביע המדינה. בהמשך שיחק גם בהכח רמת גן ובבני לוד.

ב-2008 הצליח להרשים את הצוות המקצועי של ראפיד בוקרשט וחתם במדי הקבוצה הרומנית, כשבאותה שנה גם זכה לזימון בכורה לנבחרת הבוגרת של ניגריה. בעונה שעברה הוא חתם בבולון הצרפתית ושיחק איתה בליגה הראשונה והעונה כאמור חתם בסקודה קסאנטי.

אחד משיאי הקריירה שלו הגיע באולימפיאדת 2008, שם הוא לבש את מדי נבחרת ניגריה, שיחק בכל המשחקים שלה ואף כבש את השער הראשון שלה בניצחון 1:4 על בלגיה בחצי הגמר. אדפמי וחבריו הסתפקו במדליית הכסף אחרי הפסד 1:0 לארגנטינה בגמר.

בצירוף מקרים פנטסטי, אדפמי היה גם חלק מנבחרת הנוער של ניגריה שהגיעה עד לגמר אליפות העולם ב-2005. גם אז הוא כבש את השער הבודד שלו בטורניר בחצי הגמר (0:3 על מרוקו) וגם שם הניגרים הפסידו לנבחרת ארגנטינה במשחק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully