וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "היו יותר מדי דיבורים על מאמן אחר"

ג'ון גרגורי הסביר את התפטרותו ממ.ס אשדוד והוסיף: "מקווה שהצעד הזה ינער את השחקנים". יוסי מזרחי סיכם עד תום העונה

אחרי שרשרת האכזבות של מ.ס אשדוד בתקופה האחרונה, הודיע היום (שני) מאמן הקבוצה ג'ון גרגורי על התפטרותו. אשדוד, המדורגת במקום ה-13, הפסידה בשבת 4:1 לאשקלון, ועם פתיחת הפלייאוף התחתון היא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום הלפני אחרון, שמוביל לליגה הלאומית. מי שיחליף אותו וכבר סיכם עד תום העונה הוא מאמן הקבוצה לשעבר יוסי מזרחי. מי שפתח את העונה במכבי תל אביב יעביר כבר מחר את אימון מ.ס אשדוד וידריך את הקבוצה במשחק רבע גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד מכבי נתניה.

כידוע, עוזר המאמן איציק עובדיה החליט כבר אמש להתפטר, בעקבות הכישלונות החוזרים והנשנים של הקבוצה. היום הודיע גרגורי האנגלי כי גם הוא לוקח אחריות, כששוחח עם הבעלים ג'קי בן זקן והודיע לו על החלטתו.

גרגורי, כזכור, כבר ירד בשנה שעברה לליגה השנייה עם אחי נצרת. גם העונה הנוכחית היא אכזבה גדולה מבחינת גרגורי וקבוצתו, שפתחה לא רע, אך הידרדרה ככל שהעונה התקדמה. קבוצתו של גרגורי ניצחה רק פעם אחת ב-12 המחזורים, ובקבוצה קיים חשש גדול שהסגל הצעיר יתקשה להתמודד על ההישארות.

גרגורי הסביר היום את התפטרותו ואמר: "בתקופה האחרונה יש יותר מדי דיבורים על כך שמאמן אחר מגיע, ולכן הודעתי היום לג'קי בצער רב על סיום דרכי במועדון. אני מאוד מקווה שהצעד הזה ינער את השחקנים לקראת המשחקים שנותרו להם בליגה ובגביע המדינה, ושהם יבינו עד כמה חמור המצב שבו הם נמצאים. בכל מקרה, אני מאחל לקבוצה הזאת הרבה הצלחה ושתישאר בליגה. אני תמיד אשאר אוהד של אשדוד וזו הקבוצה שאליה התחברתי הכי הרבה מאז שהגעתי לישראל".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully