וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה השתנה הלילה הזה?

בית"ר ירושלים כבר ניצחה, וממש לא מזמן, את הפועל תל אביב, אבל האם האדומים יתגברו על המומנטום השלילי שבו הם נמצאים כדי לשמור על התואר? כל התשובות בפנים

משחקים 17-19: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים

מצב הקבוצות:

שתי הקבוצות זכו בשנים האחרונות בכל גביעי המדינה שחולקו, והפועל תל אביב שואפת בעיקר לשמור על התואר שאותו השיגה. האדומים פתחו את מסעם בגביע עם ניצחון ענק 0:7 על עירוני קרית אתא בחוץ והמשיכו לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון 1:2 על הפועל אשקלון. לעומת זאת, מכבי חיפה פתחה את דרכה בגביע עם ניצחון חוץ משכנע 0:3 על הפועל כפר סבא, אבל נתקלה בקשיים נגד הפועל ירושלים בסיבוב האחרון וניצחה בקושי 1:2.

שערים:

את מרבית שעריה, כובשת הפועל תל אביב בין הדקות 45 ל-60 (13 שערים) וברגעי ההכרעה של המשחקים (בין דקות 75 ל-90). כמו כן, האדומים הם הקבוצה שפותחת הכי טוב את המשחקים (11 שערים בין הדקות 0 ל-15). בית"ר ירושלים מצטיינת בכיבושי שערים בין הדקות 45 ל-60 (תשעה כיבושים).

ראש בראש:

הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו הייתה בליגה, ובית"ר ירושלים הדהימה עם ניצחון 0:1 בטדי משער שכבש סמואל יבואה. המפגש הנוסף בליגה הסתיים ב-0:0 מאכזב. אלא שהניצחון האחרון של הפועל תל אביב היה גם המתוק ביותר, וזה קרה בחודש מאי בשנה שעברה, אז האדומים זכו באליפות בזכות ניצחון 1:2 בטדי. המפגש האחרון של השתיים במסגרת גביע המדינה הייתה בשנה שעברה, כאשר באמצע חודש אפריל הפועל תל אביב ניצחה 0:2.

ההמלצות:

17: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים איקס (1.5)

18: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (1+) 2 (2.10)

19: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully