וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אנחנו בצדק בפלייאוף העליון"

מאמן בני יהודה התגאה בניצחון על מכבי פ"ת. צעירי: "חיפה במחזור האחרון? יש תסריטים שעוברים בראש". דוד: "נכשלנו"

בני יהודה השיגה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות ושמיני ב-11 המחזורים האחרונים, 0:2 די קליל מול מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. הזהובים הבטיחו את המקום החמישי והכרטיס לפלייאוף העליון ויפגשו כבר בשבוע הבא את הפועל תל אביב, אותה ניצחו רק בשבוע שעבר. אין ספק שהקבוצה של דרור קשטן תהיה אחת המסוכנות בפלייאוף העליון ולא תיתן מתנות לאף קבוצה. מנגד, הקבוצה של פרדי דוד היא ללא ספק אחת המאכזבות הגדולות של העונה, אחרי שהייתה ברוב שלביה בחלק העליון של הטבלה וסיימה שמינית, מה שהוביל אותה לפלייאוף האמצעי.

צעירי: "אין מאושר ממני"

מאמן הזהובים דרור קשטן אמר בסיום: "אני חושב שעשינו אחוזי הצלחה מדהימים בסיבוב השני. הייתה פתיחה קצת צולעת, שבה היו משחקים ששיחקנו טוב מאוד אבל הרגל המסיימת לא הייתה. בסיבוב השני שיחקנו כדורגל איכותי וניצחנו בהרבה משחקים. צברנו 31 נקודות, אנחנו בצדק בפלייאוף העליון, ויש לנו אפשרות להתמודד על אירופה.

"השחקנים עבדו מאוד קשה בסיבוב השני והשיגו את זה במלוא ראשם וליבם. האפשרות להתמודד על אחד משני המקומות באירופה קיימת והם צריכים לקחת את זה בשתי ידיים".

לירוי צעירי, שכבש את השער הראשון והיה מצוין, הוסיף: "אין יותר מאושר ממני מהתצוגות האחרונות של הקבוצה. פתאום אני לא רוצה שתיגמר העונה. הדברים התחברו לנו ואני רק רוצה להמשיך ככה".

צעירי, שכבש בעונה שעברה את השער שמנע ממכבי חיפה אליפות בעונה שעברה, התייחס למפגש החוזר מול הירוקים שיתקיים שוב במחזור האחרון: "מכבי חיפה בבלומפילד? יש תסריטים כאלה ואחרים שעוברים בראש. אבל אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ונעשה את העבודה שלנו כמו שצריך. אני כתום, אני אוהב להיות כתום ושמח להיות שחקן של בני יהודה. אני אוהב את הקהל. קודם כל אסיים את העונה הזו ואז נראה מה יהיה".

דוד: "לא נשתמש בצעירים כתירוץ"

מאמן המלאבסים פרדי דוד אמר: "הייתה לנו מטרה לסיים בפלייאוף העליון. רוב העונה היינו שם ולצערי לא סיימנו שם. זו אכזבה. הגענו מאוד טעונים לנצח, אבל ספגנו שער מוקדם וזה הפריע לנו. אחרי זה השתלטנו על המשחק ובני יהודה סגרה לנו את החלק הקדמי. לא עמדנו במטרה שלנו ומבחינתי זה כישלון.

"דיברנו בתחילת העונה, אבל לא צריך להשתמש בצעירים כדי לתרץ דברים. יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד ותמשיך להיות לאורך זמן. הגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, אבל אין מגיע בכדורגל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully