וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "כבר הראינו שאנחנו יכולים להתאושש מאכזבות"

ונגר זעם על השופט אחרי התיקו מול ליברפול אך לא איבד תקווה בקרב האליפות. דלגליש: "אין קבוצה מחויבת יותר מאיתנו"

ארסנל התרחקה הערב (ראשון) צעד נוסף מאליפות הפרמיירליג אחרי 1:1 דרמטי במיוחד מול ליברפול באצטדיון האמירויות. התותחנים כבר ראו את הניצחון מונח בכיסם אחרי פנדל מוצלח של רובין ואן פרסי בדקה ה-97, אבל תוספת הזמן הארוכה עקב הפציעות המרובות במשחק איפשרו לאורחים ממרסיסייד לאזן בפנדל משלהם כשדירק קאוט כבש בדקה ה-102 והותיר את ארסן ונגר מתוסכל.

"תוספת הזמן הייתה רק של שמונה דקות", התלונן הצרפתי בסיום. "חוץ מזה אחרי שצפיתי שוב במהלך ראיתי שלא הגיע להם פנדל, אבל אם השופט החליט שכן אז אין לי מה לעשות בנוגע לזה. ליברפול התגוננה והתגוננה והיינו צריכים לתקוף בכל הכוח".

לגבי הסיכוי של ארסנל להשיג את מנצ'סטר יונייטד, שמחזיקה בפער של שש נקודות כשלסיום העונה נותרו שישה מחזורים, אמר ונגר: "אנחנו צריכים להמשיך ולשחק עד הרגע האחרון של העונה. כבר הראינו שאנחנו יכולים להתאושש מאכזבות ונצטרך לעשות זאת שוב".

ליברפול חגגה את השוויון היקר, וקני דלגליש שיבח את האופי שגילו שחקניו: "עשינו דבר מדהים בסיום. איבדנו את אנדי קארול וג'יימי קראגר ושיחקנו עם שני מגינים צעירים מול קבוצה שמתחרה על האליפות. לא תמצאו קבוצה מחויבת יותר מזו שראיתם היום על המגרש".

לגבי התקרית בינו לבין ונגר, שהתעמתו מילולית אחרי שהצרפתי רתח על השריקה לפנדל, אמר דלגליש: "אני מעדיף לא לחזור על המילה שאמרתי לו שם. אני לא יודע למה שיחה בין שני מאמנים בסיום צריכה להיות נושא רלוונטי אחרי משחק כזה. זה פשוט בזבוז זמן לדעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully