וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הושלמה תמונת חצי גמר הפלייאוף

הפועל תל אביב, מ.כ הבקעה, יקנעם/מגידו ואליצור יבנה השלימו ניצחונות 0:2 בסדרות רבע הגמר. חצי הגמר יפתח ב-20 לאפריל

שלב רבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית הושלמה הערב (ראשון) אחרי שארבע הקבוצות שסיימו ראשונות בתום העונה הרגילה השלימו ניצחונות של 0:2 בסדרות של הטוב משלושה משחקים. בעקבות הסדרות הקצרות האלו, שלב חצי גמר הפלייאוף ייצא לדרך ב-20 לאפריל, כשבסופו של דבר רק המנצחת בגמר תעלה לליגת העל. הפועל תל אביב תפגוש בחצי הגמר את הפועל יקנעם/מגידו ותחזיק ביתרון ביתיות, כשבסדרה המבקילה יתמודדו מ.כ הבקעה ואליצור יבנה כשיתרון הביתיות יהיה של הבקעה.

מ.כ הבקעה שניצחה בקלות את הפועל לב השרון במשחק הראשון בין השתיים התאמצה קצת יותר הפעם אבל ניצחה בסופו של דבר 82:86 בחוץ והייתה הראשונה שהבטיחה את עלייתה לחצי הגמר. דלייני וברדפורד הובילו את קלעי הבקעה עם 22 נקודות כל אחד, איתי לב הוסיף 15. אנטואן דובי הוביל את לב השרון עם 25 נקודות. אליצור יבנה עשתה את העבודה בחוץ מול אליצור רמלה וניצחה 77:86 בדרך לחצי הגמר. ניר גולן הוביל את יבנה עם 24 נקודות, קייל וילסון הוסיף 22. דיוויד פאריס קלע 22 לרמלאים.

שחקני הפועל יקנעם/מגידו שניצחו במשחק הראשון את מכבי באר יעקב רק אחרי הארכה, עבדו קשה גם הפעם בדרך לניצחון 86:89 בחוץ, שסידר להם את המקום בין ארבע הגדולות. רמון קלמנטה בלט ביקנעם עם 27 נקודות. הפועל תל אביב הפכה לעולה הרביעית והאחרונה לליגת העל אחרי שגברה בחוץ 87:89 על הפועל טבעון. עד למאני טיים זה נראה כמו משחק פשוט לאדומים, אלא שהמארחים מהצפון הפתיעו עם ריצת 3:11 בשתי דקות שפתחה את המשחק עד לשניות הסיום. בסופו של דבר, בריאן אוסברי סגר עניין מקו העונשין בדרך לניצחון בשיניים. אוסברי הוביל את קלעי הפועל תל אביב עם 25 נקודות, אלעד אליהו קלע 16 ומתן נאור סיים עם 15. עודד שעשוע קלע 24 לטבעון.

בפלייאוף התחתון, עירוני רמת גן הבטיחה סופית את הישארותה בליגה אחרי שגברה 82:89 על הפועל עפולה. שלטון קולוול הוביל את רמת גן עם 23 נקודות. הפועל כפר סבא/כוכב יאיר עשתה צעד חשוב בדרך להישארות כשניצחה בחוץ 94:103 את הפועל בארי וסיבכה אותה בקרב ההישרדות. אדיר הרוש קלע 22 נקודות לכפר סבאים. עירוני נהריה ניצלה מירידה לליגה הארצית כבר הערב אחרי שניצחה את מכבי הוד השרון 91:93 במשחק בין האחרונה ללפני אחרונה. עדי פרג הוביל את הנהריינים עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully