וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד סיימה ב-2:2 עם אספניול

הקולצ'ונרוס החמיצו הזדמנות לעלות מחדש למקום החמישי לאחר שהובילו פעמיים. אתלטיק בילבאו ניצחה 1:2 באוסאסונה

עוד לפני שהרוחות נרגעו מהקלאסיקו הלוהט בין ריאל מדריד וברצלונה אמש (שבת), הושלם הערב המחזור ה-32 בליגה הספרדית. בקרב על המקום הליגה האירופית, אתלטיק בילבאו עלתה למקום החמישי על חשבונה של סביליה אחרי ניצחון 1:2 על אוסאסונה מהתחתית. אתלטיקו מדריד החמיצה הזדמנות לחלוף על פניה כשסיימה ב-2:2 בחוץ מול אספניול.

במשחקים המוקדמים של הערב המוקד היה בתחתית, שם ברחה לה קורוניה מאיזור הסכנה עם 0:2 חשוב על ראסינג סנטאנדר. גם סוסיאדד רשמה ניצחון יקר עם 1:2 דרמטי על חיחון, והרקולס המשיכה להסתבך עם הפסד 2:1 ללבנטה.

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 2:1

אחרי שני הפסדים רצופים המארחים קיוו לנקודה לפחות כדי לברוח מעט מהקו האדום, אבל שער ניצחון דרמטי של איקר מוניאין בדקה ה-90 השאיר אותם עמוק בתחתית וקירב את הבאסקים להבטחת ההשתתפות שלהם בליגה האירופית. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אוסאסונה עלתה ליתרון בדקה ה-51 כשקיקה סולה השתלט על ריבאונד כתוצאה מבעיטה חופשית והפציץ מחמישה מטרים.

חמש דקות לאחר מכן בילבאו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של צ'אבי קסטילו. בדקה ה-69 פרננדו יורנטה סיים בצורת של שישה משחקים ללא שער, והשווה ל-1:1 בנגיחה מבישול יפה של דויד לופז. שלוש דקות לסיום גם אוסאסונה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהשופט הרחיק את סרג'יו. המארחים לא הצליחו להחזיק מעמד מול הלחץ של בילבאו, ובדקה ה-90 מוניאין קיבל מסירת עומק והצליח לעבור את השוער ריקארדו כדי לגלגל את הכדור לרשת ריקה ולקבוע 1:2.

אספניול - אתלטיקו מדריד 2:2

הקולצ'ונרוס חלמו לעלות למקום החמישי בליגה ונותרו במקום השישי עם 46 נקודות, שתיים פחות מאתלטיק בילבאו החמישית.

אתלטיקו מדריד עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה עם שער של קוקה, אך הקבוצה המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-38 לאחר שער של פאבלו אוסבלדו בזכות בישול של ורדו. האורחת עלתה ל-1:2 בדקה ה-49 משער של סרחיו אגוארו. אספניול הצליחה לחזור שוב מפיגור בדקה ה-58 כשגם הפעם ורדו היה המבשל ואוסבלדו הכובש, אלא שהפעם זה הגיע בנגיחה ובסיום שתי הקבוצות נפרדו ב-2:2.

לה קורוניה - סנטאנדר 0:2

הניצחון הגדול של מלאגה על מאיורקה אתמול סיבך את תמונת התחתית, ולה קורוניה ידעה שמעידה נוספת בריאזור תעלה לה ביוקר. הקבוצה של מיגל אנחל לוטינה חיכתה על לתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדי לעלות ליתרון בזכות נגיחה מדויקת של לסאד הטוניסאי. בדקה ה-49 עבר לסאד לעמדת המבשל, כשמצא את הראש של סיסקו שנגח פנימה את השני וביסס את הניצחון.

לבנטה - הרקולס 1:2

הקבוצה הקטנה של ולנסיה נבלמה בשבוע שעבר אחרי שני ניצחונות עם תיקו מול סנטאנדר, אבל מול הלפני אחרונה היא חזרה לתלם והבטיחה כמעט סופית את הישארותה. רובן סוארז כבש שער מוקדם למקומיים כבר בדקה השישית, וחואנלו הכפיל שתי דקות לפני ההפסקה. דויד טרזגה רק צימק להרקולס, שתקווה כעת להפסד של סראגוסה במשחק שינעל את המחזור מחר כדי להישאר במרחק של שלוש נקודות ממקום מבטחים.

ריאל סוסיאדד - ספורטינג חיחון 1:2

חמישה הפסדים רצופים החזירו את סוסיאדד בגדול למאבקי ההישרדות, אבל רגע לפני ההתפרקות המוחלטת הגיע ניצחון ביתי יקר מפז שהחזיר את הצבע לפניהם של האוהדים בסן סבסטיאן. אנטואן גריסמן דאג לכך עם צמד פרטי בדקות 32 ו-79, מיגל דה לאס קוואבס השווה זמנית לחיחון בדקה ה-69

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 1:1

אחרי שני הפסדים רצופים, המארחים הרוויחו נקודה יקרה שהרחיקה אותם שלוש נקודות מהקו האדום.

עדכון אחרון: 21:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully