וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוק סיטי עלתה לגמר הגביע האנגלי

הפוטרס הביסו את בולטון 0:5 באיצטדיון וומבלי ועלו לראשונה בתולדותיהם לגמר שם יתמודדו ב-14 במאי נגד מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר סיטי וסטוק סיטי יתמודדו ב-14 למאי על הגביע האנגלי במשחק הגמר שייערך באיצטדיון וומבלי. אחרי שהסיטי ניצחו אתמול בדרבי של מנצ'סטר, סטוק הביסה היום (ראשון) את בולטון 0:5 בחצי הגמר השני. ה"פוטרס" עלו בפעם הראשונה בתולדות המועדון לגמר הגביע באנגליה, ועכשיו כבר מפנטזים שם על תואר היסטורי.

זה ממש לא היה היום של הגנת בולטון, שלא הגיעה למשחק ואפשרה לשחקני סטוק לעשות בה כרצונם ארבע פעמים לאורך המשחק. מי שפתח את החגיגה בוומבלי היה מתיו אתרינגטון, שבדקה ה-11 ניצל טעות קשה של פול רובינסון ושיחרר טיל מ-20 מטרים לרשת. שש דקות לאחר מכן מהלך שהתחיל בהוצאת חוץ ארוכה של רורי דלאפ הסתיים בבעיטה של רוברט הוט מחוץ לרחבה, וגם הפעם הכדור נכנס לרשת. בדקה ה-30 סטוק סיטי סגרה עניין כשג'רמיין פנאנט הפיל את מרטין פטרוב ששמר עליו והמשיך בבישול יפהפה לקנווין ג'ונס שכבש וקבע 0:3.

סטוק סיטי המשיכה ללחוץ על הדוושה גם במחצית השניה, והסיומת של המשחק הייתה שייכת לחלוץ השני של הקבוצה ג'ונתן וולטרס. האירי קבע 0:4 בדקה ה-68 בבעיטה מרחוק והשלים צמד בדקה ה-80 כשהפעם הוא נהנה מבישול יפה של ג'ונס וכבש מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:5 גדול לסטוק סיטי. תמיר כהן נכלל בסגל של בולטון למשחק הזה, אבל ישב על הספסל במשך 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully