וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לשמחתה של מילאן, נאפולי הפסידה לאודינזה

הפרטנופי נוצחו 2:1 במגרשם ונותרו במרחק שש נקודות מהפסגה. לאציו רביעית עם 1:4 על קטאניה, רק תיקו ליובנטוס

לאחר הפסדה המפתיע של אינטר בפארמה, נותרה נאפולי היחידה שיכולה לקרוא תיגר על מילאן במאבק האליפות. הפרטנופי קיוו לצמק הערב (ראשון) את הפער מהפסגה בחזרה לשלוש נקודות, אבל נתקלו באודינזה החמישית שהשיגה ניצחון חוץ מרשים 1:2 וכנראה שהעניקה את האליפות למילאן. עוד לפני כן, לאציו צימקה פערים מאינטר עם 1:4 מרשים בקטאניה, בעוד יובנטוס כשלה בניסיון לעלות למקום השישי עם 0:0 מאכזב בפירנצה נגד פיורנטינה. צ'זנה וקייבו רשמו ניצחונות חשובים בתחתית.

נאפולי - אודינזה 2:1

חלום האליפות של הפרטנופי נגוז הערב ככל הנראה, וזה קרה דווקא לעיני הקהל הביתי בסן פאולו. נאפולי רצתה לצמק את הפער ממילאן הראשונה לשלוש נקודות, אך נתקלה באודינזה המצוינת שעדיין נלחמת על המקום בליגת האלופות וניצלה את ההזדמנות להתאושש משני הפסדים ולקטוע למארחים רצף של ארבעה ניצחונות.

אדינסון קבאני אמנם חזר להרכבה של נאפולי, אך החלוץ לא ניצל את היעדרותו של אנטוניו די נטאלה כדי להשתוות לו בקרב על מלכות השערים ואף החטיא מהנקודה הלבנה מול סמיר האנדנוביץ' כשנותרה דקה לסיום, אחרי שמאוריציו דומיצי האורח ביצע עבירה ברחבה והורחק. עוד לפני כן, אודינזה הייתה יעילה הרבה יותר, ובדקה ה-55 גוקאן אינלר השוויצרי ירה לרשת. שש דקות לאחר מכן חרמן דניס הארגנטינאי נהנה מבישול של פאבלו ארמרו ונעץ את השני לרשת האקסית שלו, לצערם של האוהדים המקומיים, שראו רק שער מצמק של ג'וזפה מסקארה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

קטאניה - לאציו 4:1

הרביעית בטבלה קיוותה לסגור פערים מאינטר ועמדה במשימה בסיציליה, שם קטעה רצף של שלושה הפסדי חוץ. סטפנו מאורי המצוין היה האיש של לאציו הפעם, כשבדקה ה-40 הוריד בראשו ובישל להרנאנס הברזילאי את שער היתרון, ובדקה ה-56 כבש בעצמו את השני מתוך הרחבה. לקראת הסיום מאורו זראטה בישל לסרג'יו פלוקארי (78) וכבש בכדור חופשי (89), כשאזקיאל שלוטו רק השווה זמנית בדקה ה-46 עבור קטאניה המסובכת עדיין בתחתית. לאציו מנצחת לראשונה בקטאניה והיא עם 60 נקודות במקום הרביעי, רק שלוש פחות מאינטר.

פיורנטינה - יובנטוס 0:0

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ובמצב רוח מצוין, יצאה הגברת הזקנה למשחק חוץ קשה בפירנצה. פיורנטינה ממרכז הטבלה כבר נטולת דאגות, אבל זה לא מנע ממנה לעשות חיים קשים ליובנטוס שפספסה הזדמנות לטפס למקום השישי המוליך לליגה האירופית. פיורנטינה לא ניצחה בבית את יובה מאז 1998, אבל פתחה טוב יותר והגיעה למצבים אותם לא ניצלו אלברטו ג'ילארדינו ואדריאן מוטו. המשחק התאזן במחצית השנייה, אך גם כניסתו של אלסנדרו דל פיירו לא הביאה את הישועה מבחינת יובנטוס שנותרה במקום השביעי.

משחקים נוספים:

לצ'ה - קליארי 3:3
ללצ'ה: ג'אמל מסבח (49), פביאנו (88), דניאלה קורביה (90). לקליארי: רוברט אקוואפרסקה (20 ו-71), דניאלה קונטי (67)

צ'זנה - בארי 0:1
לצ'זנה: אריון בוגדאני (48)

קייבו - בולוניה 0:2
לקייבו: קווין קונסטן (14), מיקלה מרקוליני (83)

גנואה - ברשיה 0:3
לגנואה: ראפיניה (59), גאיטנו ברארדי (70, עצמי), לוקה אנטונלי (90)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully