וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר מונטה קרלו

מלך החימר ניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו דויד פרר, וזכה בטורניר מסבב המאסטרס בפעם השביעית ברציפות ובתואר 44 בקריירה

רפאל נדאל שוב הוכיח: הוא מלך החימר. הספרדי, המדורג מספר אחת בעולם, ניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו דויד פרר, המדורג מספר 6 בעולם וזכה בטורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס (1,000) של ה-ATP בפעם השביעית ברציפות! ולמעשה הוא מחזיק במאזן של 35 ניצחונות מול הפסד בודד בטורניר שנערך בנסיכות. לנדאל זוהי זכייה בתואר מספר 44 בקריירה ושיפר את המאזן שלו מול פרר ל-12 ניצחונות, לעומת 4 הפסדים.

המשחק נפתח בצורה שקולה במיוחד, כששני הטניסאים מראים למה הם נחשבים לשניים מטניסאי החימר הטובים בעולם. פרר הגיש ראשון ושמר על ההגשה בדרך ל-0:1. במשחקון הבא הצליח המדורג מספר 6 בעולם להשיג שתי אפשרויות שבירה, אך נדאל הצליחה לחזור מזה ולאזן ל-1:1. כאן התחיל מחול שדים אמיתי, עם שלוש שבירות רצופות מהן יצא נדאל עם ידו על העליונה וביתרון 2:3, עליו הצליח להגן ולעלות ל-2:4. פרר שמר על ההגשה וצימק ל-4:3. שני הטניסאים שמרו על ההגשות עד סיום המערכה ונדאל זכה בה בתוצאה 4:6 אחרי לא פחות משעה ו-18 דקות.

המערכה השנייה נפתחה עם שלוש אפשרויות שבירה של נדאל, אך פרר גילה הרבה אופי ובעיקר טניס איכותי, וחזר מזה בדרך ל-0:1. נדאל שמר בקלות על ההגשה שלו ואיזן ל-1:1. במשחקון הבא הצליח השור ממאיורקה להשיג שבירה ולעלות ל-1:2, כשלאחר מכן שמר על ההגשה ועלה ל-1:3. השניים שמרו על ההגשות וזה 3:4 למדורג מספר אחת בעולם. אלא שבאותו השלב פרר הנפלא הצליח להרים שוב את הטניס שלו, להשיג שבירה קריטית ולעלות ל-4:5 בעזרת שמירה על ההגשות שלו. אלא שאז שוב העלה מלך החימר על הרמה שלו, השיג את השבירה ובסופו של דבר ניצח 5:7 במערכה השנייה.

רפאל נדאל אחרי הזכייה בטורניר מונטה קרלו. רויטרס
הגביע הפרטי שלו. נדאל והביס השנתי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully