וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת בייל צפוי להיבחר לשחקן העונה באנגליה

קשרה הוולשי של טוטנהאם יסיים כנראה במקום הראשון, כך נטען ב"סאנדיי מירור". ג'ק ווילשייר מארסנל ייבחר לשחקן הצעיר

העיתון "סאנדי מירור" מפרסם היום (ראשון) כי הקשר המצוין של טוטנהאם גארת בייל צפוי להיבחר לשחקן העונה באנגליה. עוד נטען בעיתון, כי קשרה הצעיר של ארסנל, ג'ק ווילשייר, עשוי להיות השחקן הצעיר של העונה באי.

בייל הגיע השנה לפסגות גבוהות כשסיפק תצוגות גדולות הן בליגה והן בליגת האלופות. הקיצוני הוולשי הנהדר הגדיל לעשות בשני המשחקים של התרנגולים מול אינטר בצ'מפיונס. בייל הגיע עם הספרס עד רבע גמר ליגת האלופות, שם הודחה הקבוצה על ידי ריאל מדריד בשבוע שעבר. טוטנהאם חווה עונה טובה גם בליגה כשהיא מדורגת כעת חמישית, רק שלוש נקודות (ומשחק וחסר) ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.

בייל שותף עד כה העונה ב-38 משחקים וכבש 11 שערים, בשנה הטובה ביותר שלו עד כה מאז החל את הקריירה בעונת 2005/6 במדיה של סאות'המפטון. לבייל זו העונה הרביעית במועדון הלונדוני, אלא שהשנה הוא עשה את פריצת דרך משמעותית.

מלבד בייל מי שעוד נמצאים ברשימת המועמדים לתואר שחקן השנה הם קשר ווסטהאם סקוט פארקר, רפאל ואן דר וארט, גם הוא מטוטנהאם, סמיר נאסרי מארסנל, קרלוס טבז ממנצ'סטר סיטי, נמניה וידיץ' ממנצ'סטר יונייטד וצ'ארלי אדם מבלקפול. אמש אמר מנגר ווסטהאם אברהם גרנט כי מבחינתו האיש המתאים לבחירה הוא שחקן המועדון, פארקר, אלא שנראה שבאנגליה סבורים אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully