וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "הערב הטוב ביותר שלי ביוון"

הרכז הישראלי חגג את 25 הנקודות ב-83:87 היוקרתי של אולימפיאקוס על פנאתינייקוס: "היה קשה, זה ניצחון מאוד חשוב"

אחרי שתיים וחצי עונות ביוון, נדמה שיותם הלפרין סוף סוף מתחיל לפרוח באולימפיאקוס. אמש (שבת) נתן הגארד הישראלי את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקבוצה, כאשר הפציץ 25 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת) בניצחון היוקרתי של האדומים, 83:87 על פנאתינייקוס אחרי הארכה. "זוהי העונה השלישית שלי ביוון, וזה היה הערב הטוב ביותר שלי כאן", אמר שחקן נבחרת ישראל כשהגיע למסיבת העיתונאים עם מאמנו, דושקו איבקוביץ'.

"אני רוצה לברך את הקהל שלנו", המשיך הלפרין. "היה משחק מאוד קשה ואגרסיבי בין שתי קבוצות עם יריבות גדולה. רצינו מאוד את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, כך שזה ניצחון מאוד חשוב וכעת יש לנו יתרון גדול בפלייאוף. עכשיו אפשר לנוח ולהתכונן למשחקים הבאים. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו", הוסיף הישראלי, שעזר לקבוצתו לפתוח פער של שתי נקודות בפסגת הליגה היוונית, עם מאזן מושלם של 0:25.

האווירה ביציעים, לשם שינוי, היתה פשוט מצוינת והמשחק עבר ללא אירועים אלימים או זריקת מטבעות. הלפרין ציין זאת, וכמוהו גם המאמן המפסיד ז'ליקו אוברדוביץ'. "אני מסכים עם יותם שהיתה אווירת כדורסל טהורה, ומברך את אולימפיאקוס. אני לא מחפש תירוצים, היינו צריכים לנצח וזה היה משחק על המקום הראשון, אבל למדנו לקח חשוב לקראת הפיינל פור מול סיינה".

שחקני אולימפיאקוס קיבלו גם מחמאות רבות בתום המשחק מהאחים ג'ורג' ופנאיוטיס אנגלופולוס, הבעלים של המועדון האדום. "סיימנו את הליגה ללא הפסדים, זה דבר שלא נעשה כבר 20 שנה", אמר ג'ורג', "אני חייב לברך את הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים. האווירה היתה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully