וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים חוששים: "אוי ואבוי, דוחא"

17.4.2011 / 10:48

במועדון חושבים על הפלייאוף התחתון ורוצים לסיים את הסיפור לפני סכנין. לקראת הפועל ת"א בגביע: "משחק שיכול לשנות עונה"

סיום המשחק אתמול (שבת) בקרית שמונה היה הזוי מבחינת בית"ר ירושלים. השחקנים לא היו מודעים לעובדה שהפועל באר שבע ניצחה בהפרש בן שני שערים ועם השריקה סברו שהקבוצה תשחק בפלייאוף האמצעי. אלא שאז קיבלו את השחקנים את הבשורה המרה. אריאל הרוש, שהניף ידיים עם קריאות שמחה, לא ידע מה לעשות עם עצמו. קובי מויאל כבר היה על הברכיים במרכז המגרש והודה לאלוהים, כשאבי ריקן בישר לו על המתרגש בבלומפילד. מויאל הוריד את חולצתו ונשכב על הדשא שבור לחלוטין.

דברים דומים נשמעו מלא מעט אנשים בבית"ר שאחר כך נרגעו והסבירו: "חבל, זה פספוס גדול. יכולנו לתת 'פוש' בהתקפה ולגמור את זה כי קרית שמונה לא הייתה במשחק. שמרנו על התוצאה והתרכזנו בהגנה כשלמעשה היינו חייבים עוד גול וחבל". חן עזריאל כעס בסיום על סטיבן כהן, שלא מסר לו כדור רוחב והשאירו חופשי לבד מול השוער. כהן היה מבולבל והסביר לאחר מכן שלא הבין שבית"ר צריכה עוד שער וניסה לשמור על התוצאה.

גונזאלס אולי ימשיך, קייג' לא. בן לולו: "בא לי למות"

בהפסקה החליטו בבית"ר לא ליידע את השחקנים שבאר שבע מובילה 0:1 בבלומפילד, וזאת על מנת לא להלחיצם, אלא שבסיום הבינו שאולי שגו כי גרמו לשחקנים לא להיות מודעים למצב. במועדון אף דיברו אולי להגדיר נהלים ברורים לעתיד, אם וכאשר יתרחש דבר דומה. בסיום אמר רוני לוי לשחקניו: "תרימו את הראש, שיחקתם כמו גברים ונתתם את המקסימום. זה לא הספיק, אבל נתמודד עם מה שנגזר עלינו ונעשה כמו גברים את העבודה".

לוי היה אמור להתחיל השבוע בהכנות לעונה הבאה ואולי אף לנסוע לחו"ל לראות שחקן או שניים אך בעקבות ההתברגות בפלי-אוף התחתון העניין יידחה. מעבר לכך, שחקנים שמסיימים חוזה כמו עידן טל, תומר בן יוסף ומשה בן לולו ושכבר קיבלו מסרים כי במועדון מעוניינים לראות אותם בעונה הבאה, עשויים להמתין שבוע עד שבועיים לפני שיחלו עימם בשיחות עקב הרצון להתרכז בבריחה ממאבקי התחתית.

הבלם כריסטיאן גונזאלס אמר לחבריו בימים האחרונים כי הוא נהנה לשחק תחת רוני לוי וישמח להמשיך. המסר הגיע לצוות המקצועי שישקול את האפשרות בהתאם לתקציב הקבוצה ולאופציות השוק. בסך הכל, בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהבלם האורוגוואי הן ברמת משחק ההגנה והן בשל האישיות. הרווה קייג' אינו צפוי להמשיך.

משה בן לולו היה מאוכזב מאוד בסיום ואמר בחדר ההלבשה: "אני לא מאמין שהחמצתי, יכולתי לגמור את כל הסיפור, בא לי למות". בקבוצה הבינו לאחר מכן שהם יסיימו את העונה במשחק חוץ נגד בני סכנין באצטדיון בדוחא, ואמרו: "אוי ואבוי דוחא, חייבים לנצח ולברוח ממאבקי ירידה הרבה לפני המשחק הזה. נבוא בלי מתח ואולי נארגן גם סיום מתוק לאוהדים ונגיד שלום לסכנין".

יש לציין בהקשר לקיזוז, כי סכנין לא תעבור את אשקלון בטבלה חרף העובדה שאחרי הקיזוז לשתיהן יהיה 13 נקודות ולסכנין יחס שערים טוב יותר, זאת בשל העובדה כי קודם כל ממקמים את הקבוצות ואז עורכים את הקיזוז. כלומר, גם אחרי הקיזוז תיוותר סכנין במקום ה-15, מה שישלח את בית"ר למשחק חוץ בדוחא במחזור האחרון.

בבית"ר רוצים להוכיח שהניצחון על הפועל לא היה חד פעמי

אחרי שבבית"ר התקררו, הם הבינו שהם חייבים להרים את הראש כי מיד במוצאי החג (שלישי) מצפה להם מפגש ברבע גמר גביע המדינה בבלומפילד מו הפועל תל אביב. "הפועל והקהל שלה זוכרים את האווירה מטדי (0:1 לבית"ר – א.ס.) ויתנו הכל. נצטרך להיות מפוקסים ולעמוד על המגרש בדיוק כמו בטדי ולהוכיח שמה שהיה שם לא היה מקרי ושאנחנו יכולים להתמודד מול הגדולות. אם ננצח, יהיה חג שמח במיוחד לאוהדים וזה גם ייתן לנו דחיפה להמשך. זה משחק שיכול לשנות עונה".

אגב, המאמן רוני לוי השלים אמש הישג נאה שכנראה לא ממש ינחם אותו. מאז הגיע ועד אתמול צברה בית"ר 19 נקודות, המאזן השישי בטיבו. תחתיו ספגה הקבוצה רק שישה שערים ב-14 משחקים (12 ליגה ושניים בגביע), כמות הספיגה הנמוכה ביותר בליגה, כך שחרף האכזבה מהירידה לפלייאוף התחתון בבית"ר יכולים להיות אופטימיים במידה מסוימת לקראת הבאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully