וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר י-ם: "מכבי ת"א מכרה אותנו ואת הכבוד שלה"

בבית"ר מאוכזבים מהנפילה לפלייאוף התחתון בעקבות ההפסד של מכבי ת"א: "הם לא ספורטאים". מויאל: "חשבנו ש-0:1 יספיק"

ספורט 5

אכזבה עצומה בבית"ר ירושלים הערב (שבת) למרות הניצחון 0:1 בקרית שמונה. הקבוצה של רוני לוי עשתה את שלה והייתה בטוחה שזה יספיק כדי להבטיח מקום בפלייאוף האמצעי, אך ה-0:2 של הפועל באר שבע בבלומפילד על מכבי תל אביב טרף את הקלפים והשאיר את בית"ר בפליייאוף התחתון רק בגלל שכבשה פחות מהבאר שבעים, כשלשתי הקבוצות 38 נקודות והפרש שערים זהה. שחקני בית"ר עוד העבירו זמן בדקות הסיום ולא ממש לחצו עד תוספת הזמן, מפני שכלל לא ידעו מה קורה בבלומפילד. עירוני קרית שמונה, מצידה, תמשיך להיאבק על הכרטיס לאירופה כשהיא נכנסת לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי.

רן בן שמעון: "יש לנו עוד מטרות בבגביע ובליגה"

בקבוצה אף נשמעה ביקורת על כך שאף אחד מהשחקנים לא ידע מה קורה בבלומפילד, שם באר שבע כבשה את השער השני: "אם היינו יודעים, היינו עולים למעלה בדקות האחרונות. סטיבן כהן ויתר על מסירה שיכולה הייתה להעמיד את עזריאל מול השוער, והעדיף למשוך זמן". שחקנים אמרו בסיום: "מכבי תל אביב מכרה אותנו ואת הכבוד שלה, הם לא ספורטאים".


"קשה לנצח את קרית שמונה, שלא במקרה היא במקום הרביעי", אמר בסיום רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, שלא רצה להלחיץ את שחקניו ולכן לא דיווח להם על התוצאה מבלומפילד. "לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו בחצי הראשון, ושילמנו על זה בסוף. אני לא יודע אם השחקנים ידעו בדיוק מה המצב שלנו, שאנחנו חייבים עוד שער בשביל לעלות לפלייאוף האמצעי, אבל שחקן צריך לכבוש, בלי שום קשר למצב בשאר המגרשים. אנחנו קבוצה מאוד רצינית ומקצוענית, מתכוננים בשיא הרצינות לכל משחק, ונמשיך לעשות את זה גם בפלייאוף התחתון".

כובש שער הניצחון, קובי מויאל, התקשה להבין איך המקום בפלייאוף האמצעי ברח לקבוצתו מהידיים ובתחילה עוד חגג את הניצחון יחד עם אריאל הרוש. לאחר מכן כבר אמר לחבריו בכעס בחדר ההלבשה: "תסבירו לי איך מכבי תל אביב הגדולה מקבלת 2:0 מבאר שבע בבית".

בהמשך אמר מויאל: "סגרנו טוב, שיחקנו טוב, אבל החמצנו מצבים שהיו יכולים לעלות אותנו. חשבנו שתיקו או ניצחון קטן יספיק, אבל מתברר שלא. היה חשוב לי לנצח, לא ידעתי מה התוצאה בבאר שבע וזה לא עניין. יכול להיות שאם היינו יודעים, היינו לוחצים. התכוננו בצורה טובה ועשינו את העבודה, אבל זה לא הספיק. היה חשוב לנו להיות בפלייאוף האמצעי, לא רצינו להגיע לפלייאוף התחתון כי זה לא בשביל בית"ר ירושלים. עכשיו נשחק כמו גברים ונצטרך לשחק בפלייאוף התחתון. רק בסוף העונה נעשה סיכומים".

רן בן שמעון, מאמן עירוני קרית שמונה: "אף קבוצה אחרת לא מעניינת אותי, אנחנו פשוט לא עשינו את מה שאנחנו צריכים היום. השיפוט היה חלש, אבל לא בגלל זה הפסדנו. היה קשה מאוד לפרוץ את המערך הצפוף שלהם. יש עוד דרך ארוכה, יש לנו מטרות בגביע ובליגה. עכשיו אנחנו צריכים להכין את השחקנים בצורה אופטימלית לגביע ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully