וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גריינג'ר: "דרק רוז הוא כמו אקסית מטרידנית"

דני גריינג'ר על הגארד של הבולס: "הוא תמיד חוזר". פרנק ווגל: "יש לו האתלטיות של ג'ורדן וראיית המשחק של קיד"

פלייאוף ה-NBA נפתח אמש (שבת) עם משחק שענה על כל הציפיות. שיקגו פיגרה במשך דקות ארוכות נגד המדורגת מספר 8 במזרח, אידיאנה שעמדה להפתיע בגדול, אבל בדקות האחרונות האוויר בריאות הקבוצתיות של הפייסרס אזל והבולס רצו ל-0:13 כדי לנצח 99:104.

גיבור המשחק היה כרגיל דרק רוז, שקלע שיא קריירה בפלייאוף של 39 נקודות כולל 19 מ-21 מהקו, ואמר בסיום: "ידענו שזה יהיה משחק קשה. אני מניח שלא היינו מוכנים, אבל בפעם הבאה כבר נהיה. אני יודע שאני בחור שקט, אבל זה לא אומר כלום. אם משחקים איתך מלוכלך, אתה צריך להגיד משהו".

דני גריינג'ר, שבלט אצל האורחת עם 24 נקודות, החמיא לכוכב בצד השני וכשנשאל האם הוא כבר חשב שהניצחון מונח בכיסי קבוצתו, השיב: "כשלקבוצה השנייה יש את דרק רוז? לא. הוא כמו חברה לשעבר מטרידנית. בכל פעם שאתה אומר לה שאתה לא רוצה לדבר איתה יותר, היא מופיעה שוב על מפתו הדלת שלך. עשינו מאמץ ברבע האחרון, אבל מה זה משנה? זה 1:0".

המאמן המפסיד, פרנק ווגל, הוסיף על דברי גריינג'ר: "אני מסתכל על 39 הנקודות של רוז ואני בהלם. אבל מה אפשר לצפות משחקן עם המהירות של אלן אייברסון, ראיית המשחק של ג'ייסון קיד, הטאצ' של צ'ונסי בילאפס והאתלטיות של מייקל ג'ורדן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully