וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "עשינו צעד משמעותי לקראת האליפות"

חלוץ מילאן, שכבש ב-0:3 על סמפדוריה, מרגיש שהתואר קרוב. לאונרדו משלים על אובדן האליפות: "צריך לחזור לכושר"

מילאן עשתה אמש (שבת) עוד צעד חשוב לקראת זכייה בסקודטו, לאחר שגברה 0:3 על סמפדוריה במסגרת המחזור ה-33 בליגה. אחת היריבות של הרוסונרי, הדאבליסטית אינטר, ספגה הפסד בעיר הפרמזן 2:0 לפארמה ונראה שאחרי שהיא איבדה את תואר בליגת האלופות אחרי ההדחה הדי משפילה על ידי שאלקה, נראה שהיא גם קרובה מאוד לאבד את תאור האליפות באיטליה.

"אני לא יודע אם אינטר עוד נמצאת במאבק האליפות, אבל מה שחשוב זה שאנחנו עשינו התקדמות משמעותית אל עבר התואר", אמר לאחר הניצחון חלוצה של מילאן, רוביניו. "אני שמח מכך שהקבוצה שיחקה טוב וגם מהשער שכבשתי. אנחנו צריכים להמשיך לשחק ככה גם במשחקים הבאים ולהתרכז".

הנראזורי, כאמור, יודעים שפער שמונה הנקודות שהיריבה העירונית פתחה מהם הוא כמעט בלתי ניתן לסגירה. "יותר מאשר להסתכל על הטבלה, אנחנו צריכים להתרכז בלחזור לכושר משחק", אמר מאמן אינטר לאונרדו. "אנחנו עדיין צריכים נקודות כדי לסיים בשלושת המקומות הראשונים בליגה.

"את המשחק נד פארמה פתחנו בהיסוס רב" הוסיף לאונרדו. "ולכן הפסדנו, לא בגלל שלא היה לנו דלק במיכל. פארמה הבקיעה את השער הראשון ואז העייפות הכריעה אותנו". המאמן הברזילאי הפתיע כאשר השאיר את טיאגו מוטה ומייקון מחוץ לסגל ואת ווסלי סניידר על הספסל: "אין טעם לדוש בהחלטה הזו. אני היחיד שיכול לראות הכל מכל נקודות המבט ולכלול הכל ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully