וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אם נזכה בגביע, נוכל להתמודד על האליפות"

האיטלקי מרגיש שהנפת התואר תקפיץ את סיטי מדרגה, מגן על באלוטלי ומתעקש שהוא לא חושש לעתידו: "אין עליי לחץ"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מנצ'סטר סיטי השיגה אתמול (שבת) את אחד מניצחונותיה המרשימים והחשובים בשנים האחרונות, 0:1 על מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי, מה שמקרב את הקבוצה התכולה כדי ניצחון אחד מתואר רציני אחרי 35 שנה וגביע ראשון אחרי 42 שנה. המשחק שלה על התואר יהיה נגד בולטון או סטוק, שתתעמתנה היום.

מי שהיה בעין הסערה באיסטלנדס ערב המשחק הוא המאמן רוברטו מאנצ'יני, אבל אחרי הניצחון המאמן האיטלקי התעקש שהוא לא חושש או חשש לעתידו במועדון. מאנצ'יני עדיין לא הצליח להצעיד את הקבוצה שלו להצלחה משמעותית למרות השקעה חסרת תקדים בשנתיים האחרונות של הבעלים מהמפרץ, שהוציאו למעלה מ-200 מיליון ליש"ט על רכש. אחרי התבוסה 3:0 לליברפול בשבוע שעבר התגברו ההערכות שהמאמן לא ימשיך בקבוצה, אבל אחרי הניצחון אתמול הוא התעקש שהוא רגוע.

"אין עליי לחץ", אמר אתמול מאנצ'יני אחרי הניצחון, "לפני 11 שנים החלטתי לפתוח בקריירה שידעתי שתהיה קשה. אם אתה מנצח אתה הכי טוב ואם אתה מפסיד אתה הכי גרוע. הניצחון היום היה חשוב, אבל רציתי אותו בשביל המועדון, האוהדים וכל מי שעובד במנצ'סטר סיטי. אם נזכה בגביע, כנראה שבעונה הבאה נוכל גם להתמודד על האליפות".

מי שעמד במוקד העניינים בסיום היה כמעט כרגיל מריו באלוטלי. עם שריקת הסיום החלוץ האיטלקי רץ לחגוג דווקא מול היציע של אוהדי מנצ'סטר יונייטד ובנוסף הוא שלח קריצה מתגרה לריו פרדיננד, מה שהצית מהומה בין שחקני הקבוצות ובין חברים בצוותים המקצועיים, כשפרדיננד מתעמת גם עם מאנצ'יני ואחד מעוזריו, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר דיוויד פלאט.

"אני חושב שבאלוטלי לא הבין היכן יושבים האוהדים של מנצ'סטר סיטי והוא רצה ללכת להודות להם. אולי באיטליה עושים את הדברים בצורה אחרת, אבל אני מעדיף לדבר על כדורגל", אמר השוער המפסיד אדווין ואן דר סאר.

מאנצ'יני הוסיף: "לפני שאומר משהו אני רוצה לראות את זה. תמיד כשקורה משהו אנשים אומרים שזו אשמת באלוטלי. אולי נשים אותו בכלא בגלל שהוא חגג מול האוהדים של מנצ'סטר יונייטד? אם תרצו בשבוע הבא נכניס אותו לכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully