וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ראשון בשיגעון

המשוגע יצא לחפש את האפיקומן בשלושה משחקים ביום ראשון: המסלול שלו עובר באנגליה וספרד. האם יהיה לו חג שמח?

אהלן חברים. שבוע חדש מתחיל, חג הפסח לפנינו ויום ראשון מלא וגדוש במשחקים אטרקטיביים. בחרתי עבורנו שלושה עם פוטנציאל להפתעה ואני מקווה שהטור שלי הוא זה שימצא את האפיקומן ויסדר לנו מתנה יפה לחג. יאללה, בואו נצא לדרך.

משחק מספר 17: בולטון - סטוק. שתי הקבוצות יתמודדו בוומבלי על הזכות לעלות לגמר הגביע האנגלי. העובדה שהיריבה שם תהיה מנצ'סטר סיטי ולא יריבתה העירונית רק מגבירה את התחרותיות וריח של תואר היסטורי עומד באוויר. כל קבוצה ניצחה העונה את יריבתה בביתה. לאן יילך המפגש השלישי? אני הולך עם האיכות של בולטון. ההימור: 1, היחס: 2.20.

משחק מספר 23: לבאנטה - הרקולס. האורחת מחפשת לשרוד בליגה ומגיעה אחרי שני משחקים ללא הפסד. לבאנטה רגועה יותר לאחר שישה משחקים ללא הפסד שהרחיקו אותה מהתחתית. זאת ההזדמנות של הרקולס להשיג עוד שלוש נקודות במאבק ההישרדות. ההימור: 2, היחס: 3.15.

משחק מספר 28: ארסנל - ליברפול. התותחנים מגמגמים ולמרות שהם שומרים על מרחק סביר ממנצ'סטר יונייטד, לא נראה שהחבורה של ארסן ונגר בשלה לקחת מהשדים אליפות. תחת קני דלגליש, ליברפול פשוט נראית נפלא לאחרונה וגם אנדי קארול התחיל להתחמם. זאת בהחלט סיבה להשתגע. ההימור: 2, היחס: 3.95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully