וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "נמאס לי לשחק בעשרה שחקנים מול ברצלונה"

מאמן ריאל זעם על הרחקתו של אלביול ב-1:1 עם האלופה. קסיאס: "המשחק הכי פחות חשוב". גווארדיולה: "תוצאה טובה"

אחרי אינספור ניתוחים והכנות, קיבלו סוף סוף הלילה (שבת) חובבי הכדורגל האירופי את הקלאסיקו הראשון מתוך ארבעה לתקופה הקרובה, כאשר ריאל מדריד וברצלונה נפרדו ב-1:1 קצבי למדי בסנטיאגו ברנבאו. האלופה המכהנת כבר הובילה וראתה איך היא בדרך להשיג ניצחון שישי ברציפות במשחק הקלאסיקו שיקנה לה יתרון של עשר נקודות בפסגה הספרדית, אך הבלאנקוס הראו הרבה אופי, ודווקא בחיסרון מספרי הצליחו למצוא את השוויון ולרדת מכר הדשא מרוצים. הפער בין הקבוצות ממשיך לעמוד על שמונה נקודות, וביום רביעי הקרוב הן ייפגשו שוב - הפעם בגמר גביע המלך. לאחר מכן יגיעו שני מפגשים נוספים בחצי גמר ליגת האלופות.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו היה מאוד עצבני בסיום, בעיקר, ולא בפעם הראשונה העונה, על השיפוט. "נמאס לי כבר לשחק נגד ברצלונה עם עשרה שחקנים", אמר המאמן הפורטוגלי שזעם על הרחקתו של ראול אלביול. "היה משחק מאוד מאוזן כששיחקנו 11 מול 11, ואז, כפי שקורה הרבה פעמים, ירדנו לעשרה שחקנים וזו כבר היתה משימה בלתי אפשרית. שיחקנו טוב והשגנו תיקו, אבל אני אוהב לשחק 11 מול 11".

"ידענו שאנחנו צריכים לנצח כדי לשמור על צ'אנס ריאלי לאליפות, וזוהי תוצאה שמרחיקה אותנו עוד יותר מהתואר", אמר בסיום המשחק המנהל המקצועי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו, שניסה למצוא גם דברים חיוביים במשחק. "ברצלונה טעתה כשנתנה לנו קצת חופש, ולשחקנים שלנו היה את הנחישות והאמונה לנסות ולנצח". ולדאנו אף הבהיר כי למרות שהפער בפסגה נותר שמונה נקודות, ריאל לא תרים ידיים במאבק על האליפות: "כל עוד יש לנו סיכוי מתמטי, לא נוותר. הקבוצה הראתה היום נחישות ואומץ שתהיה חשובה מאוד לשבועות הקרובים".

איקר קסיאס, שנתן משחק טוב ונכנע רק למסי מהנקודה הלבנה, הוסיף: "ידענו שזה המשחק הכי פחות חשוב מכל הארבעה. המטרה שלנו היתה לנצח, אבל היה קשה להשיג תיקו בגלל ששיחקנו בעשרה שחקנים. נמשיך להילחם על מה שאפשר, אפשר לקחת דברים חיוביים מהמשחק הזה".

מנגד, פפ גווארדיולה היה בסך הכל מרוצה מהנקודה. "לבוא לברנבאו ולצאת עם נקודה זו תוצאה טובה מאוד, ותמיד טוב לא להפסיד מול ריאל מדריד, שהיא קבוצה מאוד, מאוד חזקה. למרות יתרון שמונה נקודות, עדיין לא זכינו באליפות", אמר המאמן. ההפתעה של הערב הגיעה מכיוונו של הקפטן קרלס פויול, שחזר אחרי כחודשיים וחצי. "הוא עשה מאמץ נהדר", החמיא גווארדיולה לקפטן שלו, שספג פציעה נוספת הערב, הפעם בשריר הירך האחורי שגרמה להחלפתו. "נראה בימים הקרובים כמה חמורה הפציעה החדשה".

צ'אבי הוסיף: "ברצלונה היתה הרבה יותר טובה מריאל, חבל שלא לקחנו שלוש נקודות וגמרנו את הליגה. זו תוצאה טובה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח ויוצאים מכאן בתחושה טובה שעשינו משחק מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully