וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי פ"ת: הלוזונים מתכוננים למשחק העונה

האורחים מחפשים ניצחון שיעלה אותם לפלייאוף העליון: "תראו קבוצה רעבה". פיני בלילי יחזור להרכב הזהובים (20:30, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* לא להאמין, אבל מתוך 21 משחקי בהם אירחה בני יהודה את מכבי פתח תקוה, רק שני מפגשים הסתיימו בתיקו. שמונה ניצחונות לזהובים, 11 לכחולים. מעניין.

* בני יהודה כבשה רק 29 שערים ב-41 מפגשים מול הכחולים. גם עבור מאזן תמוה של 20 הפסדים ב-41 משחקים, זה מעט מדי.

* אתם זוכרים את פליקס אובוקה? אם לא, אז כנראה ששכחתם גם מתי מכבי פתח תקוה הצליחה לנצח בחוץ את בני יהודה. מאז אוקטובר 2007, גם גדולים מהחלוץ הניגרי לא עזרו לה לעשות את זה.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה סיימה הערב את הכנותיה למשחק המסקרן על מקום בפלייאוף העליון, בידיעה שתיקו יספיק לה להשגת המטרה. עם זאת, בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים את חשיבות המשחק וביקשו לחשוב רק על נצחון. המאמן דרור קשטן אמר לחניכיו: "עשיתם שני נצחונות גדולים על מכבי והפועל בשבועיים האחרונים, אבל עכשיו הגיע הזמן לנחות לקרקע בכדי לנצח את המשחק מחר ולהבטיח את המקום בחלק העליון".

קשטן יערוך שינוי אחד בהרכב כאשר פיני בלילי שסיים עונש הרחקה בגין צהובים, יחזור להרכב על חשבונו של בן צעירי שיפתח על הספסל. עוז ראלי חוזר גם הוא לסגל אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה. קשטן יחסר את חסן אבו זייד וטל משען הפצועים. בסיום האימון נערכה הערב הרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח כאשר הבעלים חזי מגן נשא דברים וביקש גם הוא משחקניו להציג מחר את אותה נחישות והקרבה שהציגו בנצחונות האחרונים. הנהלת הקבוצה תמשיך במבצע הוזלת הכרטיסים לנשים וילדים שישלמו רק עשרה שקלים ביציע 8.

מכבי פתח תקוה

"זה משחק העונה מבחינתנו וצריך לעשות הכל כדי לנצח. מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון". כך אמר היו"ר משה זוארץ באסיפה המסכמת לקראת המשחק מול בני יהודה. המאמן פרדי דוד דיבר במהלך השבוע על החשיבות של היעדר פציעות. לרשות המאמן עומד סגל כמעט מלא, כשהבשורה החיובית שהגיעה מאימון הערב הייתה העובדה שעומר גולן ערך אימון מלא ואמור לפתוח לצד עומר דמארי, כשטל בן חיים יפתח בצד שמאל. ההרחקה שלה קובי גנון (מורחק לשני משחקים) סללה את הדרך של אלירן דנין חזרה להרכב הראשון ונראה כי דוד יפתח בהרכב החזק ביותר שלו, שכולל את יוסי אופיר ורועי בקל בקישור האחורי ואת מיכאל זנדברג מתחת לחלוצים. שחקן בקבוצה אמר הערב: "מחר נעלה בטירוף. זה משחק העונה שלנו. במכבי פתח תקוה לא אוהבים להפסיד משחקים כאלו. מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון ולכן נתקוף מתחילת המשחק כדי לעמוד במטרות שלנו. מחר תראו קבוצה רעבה".

יעמוד למבחן

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי המוכשר שמוזכר כמועמד לעבור למכבי או הפועל תל אביב בסיום העונה, יעמוד מול אחת מחוליות ההתקפה המסוכנות בארץ. איינוגבה יצטרך להיות במיטבו על מנת לסייע לזהובים להוציא נקודות ולהבטיח את המקום בפלייאוף העליון.

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

אפשר להבין מדוע במכבי פתח תקוה דיברו כל השבוע על החשיבות של עומר גולן במשחק העונה שלהם. מדובר בשחקן חשוב מאוד מבחינה מקצועית, אבל ההדרכה המנטלית והשיחות עם השחקנים הצעירים חשובים לא פחות. במשפחה כמו במשפחה, עומר גולן מבין את החשיבות של ההנהלה שלו בשלוש נקודות במשחק כזה. תיקו – והמנגל של הלוזונים בחג הפסח מעולם לא היה חם יותר. ניצחון יעלה כנראה את תג המחיר של בן חיים ודמארי בעוד מיליון יורו. לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, פיני בלילי.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזארה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר דמארי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully