וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל לא בורחת, ראן הפסידה עוד דרבי

המוליכה סיימה רק ב-1:1 מול בורדו, מארסיי תוכל להיצמד אליה. ראן עם הפסד 2:1 ללוריין, ניס ניצחה 2:3 בדרבי את מונאקו

המחזור ה-32 בצרפת יגיע לשיאו מחר עם המשחק המסקרן בין פריס סן ז'רמן לליון והעימות בין מונפלייה למארסיי, אבל הערב (שבת) המוליכה ליל פספסה הזדמנות להגדיל את יתרונה בפסגה לשש נקודות, לאחר שסיימה ב-1:1 בלבד מול בורדו. ליל אומנם הגדילה את הפער מהשנייה לארבע נקודות, אבל מארסיי תוכל לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד. עוד לפני כן, ראן הרביעית הפסידה בדרבי 2:1 ללוריין, כשבמשחק תחתית חשוב ניצחה ניס 2:3 את מונאקו בעוד דרבי.

ליל - בורדו 1:1

מה קורה לליל? אחרי ההפסד במונאקו, מוליכת הטבלה לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות, עם 1:1 מול בורדו. מוסה סו הסנגלי כבש ראשון בדקה ה-58, בשערו ה-21 העונה של מלך השערים של הליגה הצרפתית, אחרי שניצל מסירה של יוהאן קבאיי, אבל הבלם וויאדין סאביץ' השווה לבורדו בדקה ה-76. בורדו רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

ראן - לוריין 2:1

אחרי ההפסד בדרבי לברסט וצבירת שתי נקודות בלבד מתוך 12 האחרונות, החבורה הצעירה של פרדריק אנטונטי, שהאריך השבוע את חוזהו בשנתיים נוספות, אירחה לדרבי נוסף את לוריין ממרכז הטבלה וכשלה גם מולה. לוריין הגיעה אחרי שש תוצאות תיקו רצופות, אבל זה לא מנע ממנה לחזור מפיגור ולהשיג ניצחון היסטורי במגרשה של יריבתה המרה. סטפן דלמא העלה את ראן ליתרון בדקה ה-23, אבל סמואל סופריין המקומי הורחק (37), קווין גמיירו נגח את השוויון בדקה ה-51 והצעיר פרנסיס קוקלאן הפך בדקה ה-63. ראן סיימה בתשעה שחקנים לאחר שגם ז'אן קאנה בייק הורחק לקראת הסיום.

ניס - מונאקו 2:3

גם בדרום היה דרבי לא פחות מותח, בין שתי שכנות שנלחמות על חייהן בליגה. ניס סיימה את שלושת משחקיה האחרונים בתיקו, אך מנגד לא הפסידה כבר שישה משחקים והערב הגדילה את יתרונה מהקו האדום. מונאקו, שספגה רק שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים (מתוכם ניצחה שלושה) התפרקה הפעם מול הצגה של אנתוני מונייה. הקיצוני שהגיע מליון כבש בדקה ה-21 ובישל לאריק מולונגי בדקה ה-60, כשבתווך רנאטו סיבלי נגח פנימה בדקה ה-46. ז'אן ז'אק גוסו, אקס מ.ס. אשדוד, השווה זמנית עבור מונאקו בדקה ה-29, וצ'ו יונג פארק צימק 10 דקות לסיום.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - נאנסי 1:2
לסנט אטיין: דימיטרי פאייה (57 ו-65). לנאנסי: אנדרה לואיז (40)

לאנס - ברסט 1:1
ללאנס: אדיל הרמאש (20). לברסט: ג'ונתן אייטה (59)

סושו - קון 2:3
לסושו: בוקארי דראמה (13), מודיבו מאיגה (81 ו-86). לקון: יוסף על עראבי (9), רומן המומה (89)

טולוז - אוקזר 1:0
לאוקזר: דריוש דודקה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully