וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עליון מימשה את האופציה על ליאור ליובין

כצפוי, חיים אוחיון הודיע למאמן הצעיר ועוזרו ברק פלג כי ימשיכו גם בעונה הבאה. 19:45, ספורט5: גלבוע/גליל מול מכבי ת"א

המחזור ה-23 בליגת העל, שנערך לפני כשלושה שבועות, יינעל הערב (ראשון) בגן-נר, שם תארח השנייה בטבלה הפועל גלבוע/גליל עליון את מכבי תל אביב (19:45, ספורט 5). המשחק נדחה במקור לאחר שהיה אמור להערך במהלך סדרת ההצלבה ביורוליג, בו ניצחה כזכור מכבי את קאחה לבוראל 1:3. בשני המפגשים הראשונים העונה בין הקבוצות ניצחו הצהובים: בסיבוב הראשון הביסה מכבי את הקבוצה הצפונית 75:102 ביד אליהו, ובסיבוב השני לא התקשו גם כן וניצחו 61:82.

במהלך סוף השבוע החולף הודיע הבעלים חיים אוחיון למאמן ליאור ליובין ועוזרו ברק פלג כי בחר לממש את האופציה על השניים גם בעונה הבאה, כפי שהיה ניתן לצפות.

"אנחנו יכולים לנצח את מכבי, זה ההזדמנות הכי טובה שלנו", שידרו בצוות המקצועי לשחקנים. בגלבוע/גליל מעודדים מאוד מסדרת הניצחונות האחרונים על היריבות בצמרת ומן העובדה שהאפשרות לסיים את העונה במקום השני תלויה בראש ובראשונה בקבוצה. הקבוצה צריכה לנצח רק משחק אחד מתוך שני משחקי הבית שייערכו השבוע כדי להבטיח את המיקום. לאחר האימון המסכם יצאה הקבוצה להרמת כוסית חגיגית לקראת חג הפסח.

מלבד ההכנות לקראת הפיינל פור, עסקו בסוף השבוע במכבי תל אביב גם בהכנות לחג הפסח, ולפני האימון המסכם של הקבוצה ערכה הקבוצה הרמת כוסית במהלכה הסביר היו"ר שמעון מזרחי לשחקנים על משמעות חג הפסח. במועדון מרוצים מאוד מהניצחון הקל שהשיגו על ברק נתניה, ורוצים להמשיך במומנטום החיובי לקראת המשחק הגדול מול ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור. הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס, שנעדר מהניצחון על ברק נתניה, חזר השבוע להתאמן, ויחזור לסגל, אך המאמן דיוויד בלאט צפוי להשתמש בו במשורה על מנת לא להכביד עליו.

"אחרי חצי עונה לא טובה ומשעשו שינויים רבים, גלבוע/גליל התקדמה ומציגה מחצית שנייה מצוינת בעונה", התייחס בלאט ליריבה בליגה. "בצדק היא הקבוצה השנייה הטובה בארץ כעת. זה משחק צמרת. יש קבוצות טובות בליגה שיכולות לאתגר אותנו עם הרבה כישרון וכך בדיוק גליל. אני שמח שהמשחק הזה הגיע לפני הפיינל פור".

עדכון ראשון: 16/4/11, 21:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully