וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: משחק ענק ליותם הלפרין בניצחון על פנאתינייקוס

הישראלי צלף 6 שלשות ו-25 נקודות ב-83:87 של אולימפיאקוס על הירוקים. ספרד: ריאל מדריד הפסידה במפתיע לסראגוסה

כנראה שעונת 2010/11 שייכת לאולימפיאקוס. אחרת, קשה להסביר איך האדומים מפיראוס ניצחו גם הערב (שבת) את יריבתם הנצחית פנאתינייקוס, הפעם 83:87. אלא שעם כל הכבוד לקבוצתו של דושקו איבקוביץ', אנחנו מרוצים בעיקר מההופעה האדירה של יותם הלפרין, אולי במשחקו הטוב ביותר מאז נדד ליוון. שימו לב למספרים המדהימים של רכז נבחרת ישראל: 25 נקודות (2 מ-4 ל-2, 6 מ-9 ל-3, 3 מ-4 מהקו) ו-3 חטיפות ב-30 דקות משחק.

אולימפיאקוס הוליכה למשך מרבית שלבי המשחק, ובעוד שפנאתינייקוס הצליחה להישאר צמודה ולכפות הארכה, הלפרין וחבריו פשוט היו טובים מדי. יואניס בורוסיס ומילוש טאודוסיץ' הוסיפו 12 נקודות כל אחד למנצחת, כאשר מנגד היה דימיטריוס דיאמנטידיס גדול עם 21 נקודות שלא הספיקו. אולימפיאקוס עולה למאזן מושלם של 0:25, ופותחת פער של שני משחקים על יריבתה המרה, שמדורגת שניה עם מאזן 2:23.

המחזור ה-30 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם הפתעה לא קטנה, כאשר סראגוסה, מהמקום ה-12 בטבלה, הדהימה את ריאל מדריד 84:86. זהו הפסדה השביעי העונה של יריבת מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור, ואם ברצלונה תנצח מחר את ויאדוליד היא תפתח פער של נקודה בפסגת הטבלה הספרדית.

סראגוסה פתחה טוב מאוד, וברבע השני מצאה עצמה ביתרון דו-ספרתי. ריאל אמנם הצליחה לחזור עם רבע שלישי של 13:25, אך בדקות ההכרעה נטלה שוב קבוצתו המפתיעה של חוזה לואיס אבוס את היתרון, והשיגה ניצחון צמוד ומרשים. פבלו קווינטרוס הוותיק ואנדרס מיסו הובילו את המנצחים עם 15 נקודות, בעוד מנגד הוליך את ריאל קרלוס סוארז, שקלע 17. פליפה רייס הוסיף 14 נקודות, אנטה טומיץ' 13, קליי טאקר 11 וניקולה מירוטיץ' 10. הפסד מפתיע מאוד למדרידים, למרות שקלעו 12 מ-19 מחוץ לקשת הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully