וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי ניצחה את יונייטד 0:1 ועלתה לגמר הגביע

קבוצתו של מאנצ'יני נהנתה משער בודד של טורה (52) והתקרבה לתואר ראשון מזה 42 שנה. חלום הטרבל של האדומים התפוגג

די מדהים, אבל עד הערב (שבת), מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפגשו רק פעם אחת בחצי גמר הגביע האנגלי, וגם זה היה ב-1926. אז היתה ידם של הסיטיזנס על העליונה עם 0:3 בברמל ליין, ומה אתם יודעים - גם הערב הזה היה הערב של התכולים, שחגגו העפלה ראשונה לגמר הגביע האנגלי מזה 30 שנה. מחר יידע רוברטו מאנצ'יני מי תהיה יריבתו בגמר (שייערך ב-14 במאי) - סטוק או בולטון, שיעמדו בדרך של הסיטיזנס לתואר ראשון מזה 42 שנה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Jamie McDonald, GettyImages
וומבלי נצבע כחול. סיטי חוגגת/GettyImages, Jamie McDonald

בהיעדרו של ווין רוני בחר אלכס פרגוסון לפתוח עם דימיטאר ברבאטוב בהתקפה כאשר חאבייר הרננדז המתין על הספסל, בעוד מנגד עלה מריו באלוטלי במקום קרלוס טבז הפצוע. המחצית הראשונה היתה די מאוזנת וחלשה, כאשר להוציא הזדמנות כפולה של דימיטאר ברבאטוב בדקה ה-16 לא זכו יושבי וומבלי לראות מצבים רבים ליד השערים. סיטי השתפרה ככל שנקפו הדקות, ובדקה ה-51 היא גם באה על שכרה: הרחקה לא טובה של אדווין ואן דר סאר הגיעה למייקל קאריק, שאיבד את הכדור בשלומיאליות ליאיה טורה. הקשר האחורי המצוין שעט לתוך הרחבה, השאיר מאחוריו את נמניה וידיץ', וגלגל בין רגליו של ואן דר סאר כדי לקבוע 0:1 גדול לתכולים.

בדקה ה-66 כמעט השווה נאני עם בעיטה חופשית שהוסטה מראשו של מריו באלוטלי, אך נהדפה נהדר על ידי ג'ו הארט. בדקה ה-72 ראה פול סקולס כרטיס אדום מוצדק לאחר עבירה מכוערת על פבלו זבאלטה, ויונייטד נותרה בעשרה שחקנים. השדים האדומים נכנסו ללחץ ולא ממש לפרוץ את ההגנה של יריבתם הנצחית, שחגגה העפלה היסטורית לגמר הגביע. אלכס פרגוסון וחבורתו ייאלצו לחכות עד שיגשימו את חלום שחזור הטרבל של 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully