וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דקל קינן שיחק 90 דקות, קרדיף ניצחה

הבלם וקבוצתו עלו למקום השני בליגת המשנה עם 0:3 קל על פורטסמות. בלגיה: תמיר כחלון כבש צמד בהפסד שרלרואה

דקל קינן השלים הערב (שבת) עוד 90 דקות טובות בהרכבה של קרדיף, שניצחה 0:3 את פורטסמות וחזרה למקום השני בליגת המשנה באנגליה. קרייג בלאמי בישל שלוש פעמים לניגרי שיי אולופינג'אנה (6), לג'יי בותרויד (45) ולפיטר וויטינגהאם (73), כשבתווך הורחק משורות פומפי ריקרדו רושה (18). קרדיף דהרה לניצחון רביעי ברציפות שהקפיץ אותה מעל נוריץ', כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים בלבד.

*** שלומי ארבייטמן עלה כמחליף ושיחק 32 דקות בהפסדה הביתי של גנט 3:1 לסטנדרד ליאז' בפלייאוף העליון בבליגה. החלוץ הישראלי ניסה לעזור לחבריו לחזור מהפיגור אליו נקלעו בעקבות השערים של מהדי קרסלה (5), מוחמד צ'יטה (24) ואקסל וויטסל (45), אבל גנט הסתפקה רק באחד של ברנד תיס (19). גנט כרגע במקום החמישי שלא מוביל לאירופה.

*** תמיר כחלון המשיך את התקופה הנהדרת שלו מבחינה אישית וכבש צמד לזכותה של שרלרואה במשחק השלישי שלה נגד אופן בפלייאוף נגד הירידה לליגת המשנה, אבל הקבוצה שלו נכנעה 4:2. כחלון כבש בדקות 10 ו-23, אבל אופן כבשה רביעייה במחצית השנייה וניצחה. כחלון הוחלף בדקה ה-76, דודו ביטון ומתן אוחיון שיחקו 90 דקות כל אחד.

*** רמי גרשון שיחק 90 דקות בהפסד קורטרייק 1:0 לזולט וארגם בפלייאוף האמצעי בבלגיה.

*** בולגריה: תום מנשרוב חזר להרכבה של סלביה סופיה ושיחק 90 דקות בהפסד 1:0 בדרבי לצסק"א. סלביה במקום השמיני בליגה, וביום חמישי מצפה לה חצי גמר הגביע מול פירין.

*** קפריסין: יובל שפונגין פתח בהרכבה של אומוניה ניקוסיה ושיחק 90 דקות בניצחון 0:3 על א.א.ק לרנקה. קונסטנטינוס מקרידיס (31), לומאנה לואה-לואה (67) ואפסטאתיוס אלונפטיס (76) כבשו לזכות אומוניה, שאמנם איבדה את האליפות ליריבה העירונית אפואל, אבל רוצה להבטיח את המקום השני ופתחה פער של שמונה נקודות מאנורתוזיס.

בפלייאוף התחתון, אלקי לרנקה הפסידה בביתה 3:2 לאתניקוס. יצחק שום, שהשבוע היו דיווחים על פיטוריו הקרבים, העניק שוב 90 דקות לחיים מגרלשווילי, אבל הקבוצה שלהם הצליחה לחזור רק פעמיים מפיגור ונמצאת בסכנת ירידה ממשית. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, אלקי עם שתי נקודות מעל פאפוס האחרונה בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully