וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רפאל נדאל ודויד פרר ייפגשו בגמר

המדורג ראשון בעולם נזקק ל-3 שעות ו-3 מערכות מול אנדי מארי ויתמודד מול בן ארצו, שגבר 2:6, 3:6 על יורגן מלצר המפתיע

רק אתמול (שישי) הצליח יורגן מלצר האוסטרי להדהים את עולם הטניס כשניצח את רוג'ר פדרר 4:6, 4:6 ולעלות לחצי גמר טורניר מונטה קרלו, מסבב המאסטרס (1,000) של ה-ATP (סך פרסים 2.2 מיליון יורו). אלא שהיום נעצר מלצר על ידי אחד משחקני החימר הטובים בסבב, דויד פרר, ויפגוש בגמר את בן ארצו הנכבד, האלוף הנצחי רפאל נדאל, שגבר בשלוש מערכות ושלוש שעות על אנדי מארי

נפתח בחצי הגמר המאוחר והמרתק יותר בין המדורג ראשון והמדורג רביעי בעולם. המערכה הראשונה התאפיינה בקושי של המגישים לשמור על מכות ההגשה שלהם, כשעשרה משחקונים הסתיימו בחמש שבירות. בסופו של נדאל היה זה שהשיג שלוש שבירות מול שתיים של מארי, וניצח את המערכה הראשונה 4:6. אלא שמארי השיב עם שש נקודות שבירה משלו במערכה הבאה, סגר אותה עם 2:6 מרשים, וכפה סט שלישי ומכריע. ואז דרך השור הספרדי על הדוושה ושיחק טניס פשוט מצוין ועלה ל-0:4. מארי העייף נזקק לטיפול בידו, ונדאל לא התחשב, סגר עניין עם 1:6 במערכה השלישית והעפיל לגמר בתום שעתיים ו-58 דקות מרתקות של משחק.

זהו יהיה הביקור השביעי ברציפות של נדאל בגמר מונטה קרלו, ששת הביקורים הקודמים הסתיימו בתואר. לא פלא, אם כך, שהערב הוא שיפר את מאזנו בטורניר ל-1:38.

חצי הגמר המוקדם נפתח בצורה שקולה ושני הטניסאים שמרו על חבטות ההגשה, אך פרר היה הראשון לשבור ולעלות ל-1:2 לאחר שהוביל כבר 40:0, ומלצר שמר על נקודת שבירה אחת, אך נשבר. פרר נשבר בחזרה במצב של 2:3 לטובתו וזה 3:3. הספרדי הצליח להשיג שבירה נוספת וזכה במערכה הראשונה 3:6. שני השחקנים שמרו על ההגשות במשחקונים הראשונים של המערכה השנייה וזה 2:2. אלא שאז הצליח פרר הדינמי לשבור פעמיים בדרך ל-2:5 והגשות שלו על הכרטיס לגמר. במצב הזה היה משחקון שקול מאוד וקשה, אך בסיומו הצליח פרר לזכות בנקודה המכריעה, במשחקון, במערכה, במשחק ובכרטיס לגמר (הראשון שלו אי פעם במונטה קרלו) עם 3:6, 2:6.

* דודי סלע הודח הערב מטורניר אתונה בחצי הגמר לאחר הפסד 6:4, 6:1 לדימיטרי טורסנוב הרוסי, המדורג במקום ה-84 בעולם.

עדכון ראשון: 15:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully