וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את הפועל פתח תקוה

דיין וצרפתי כבשו בבעיטות חופשיות, אבל הפועל פ"ת, ללא נעים שפוטר, הפסידה 3:2 להפועל חיפה, ונשארה בפלייאוף התחתון

הפועל חיפה ניצחה הערב (שבת) את הפועל פתח תקוה 2:3 בתום משחק מותח, קצבי ודרמטי. התוצאה השאירה את המלאבסים בפלייאוף התחתון ואילו הפועל חיפה נשארה בפלייאוף האמצעי.

המלאבסים קיוו לנצח בקרית שאליעזר ולהשתחל ברגע האחרון לפלייאוף האמצעי, אבל למרות שהוליכו 0:1 משער של גיא דיין, הכחולים נקלעו לפיגור אחרי שספגו מרגלי עדן בן בסט ואמיר אבו ניל. גיא צרפתי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, השווה בדקה ה-83, אבל המילה האחרונה הייתה של חנן ממן, הבן של ברוך, שהעניק לאדומים ניצחון גדול כשקבע 2:3 בדקה ה-89 וסיפק לאוהדים רגע של נחת עם סיום העונה הסדירה. הפועל פתח תקוה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שעמירן שקלים הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-90.

הפועל חיפה, הזועמת על פיצול המשחקים במחזור הסיום של העונה הסדירה, הייתה צריכה ניצחון כדי להתייצב במקום השישי המוליך לפלייאוף העליון, לפחות עד שיריבותיה תשחקנה ביום ראשון. לעומתה, הפועל פתח תקוה, שנפרדה השבוע במפתיע ממאמנה יובל נעים, הייתה צריכה ניצחון בצירוף הפסדים של בית"ר ירושלים והפועל באר שבע וכן מעידה של מ.ס. אשדוד על מנת להתברג בכל זאת בפלייאוף האמצעי. הרבה תרחישים, הרבה תקוות, אבל בסופו של דבר הטבלה לא משקרת, והקבוצה הטובה יותר ניצחה.

מי שומד על הקווים לראשונה אצל הפועל פתח תקוה הוא איציק שאקי, שבחר במערך זהה לזה של נעים ורק החזיר להרכב את איאד חוטבא שריצה עונש הרחקה בשבוע שעבר. שחקני הפועל פתח תקוה שלטו בדקות הפתיחה והיו התקפיים יותר, אולם ללא מצבים משמעותיים ליד שערו של קאלה דרשלר. אך מה שלא הגיע בפעולה קבוצתית הגיע מבעיטה חופשית. גיא דיין בעט היטב כדור חופשי מ-27 מטרים, הכניע את דרשלר בדקה ה-22 וקבע 0:1 לזכות הפועל פתח תקוה. כעבור 13 דקות הגיע השוויון, אף הוא מבעיטה חופשית. עדן בן בסט בעט שטוח מ-30 מטר וקבע 1:1, תוצאה שנשמרה עד לשריקה למחצית.

בדקה ה-60 הצליחה הפועל חיפה לחולל מהפך בתוצאה כשעלתה ל-1:2 משער של אמיר אבו ניל, שחתם התקפה מתפרצת מצוינת של האדומים. גיא צרפתי, שנכנס כמחליף בדקה ה-70, השווה ל-2:2 בדקה ה-83 כשכבש מבעיטה חופשית. כשהיה נדמה כי הקבוצות יחלקו ביניהן את הנקודות הגיע שער של חנן ממן בדקה ה-89 לאחר מתרפצת של האדומים, וקבע 2:3 להפועל חיפה.

מהלך המשחק

דקה 22 - גול! גיא דיין בעט כדור חופשי מ-20 מטר מדויק פנימה וקבע 0:1 לזכות הפועל פתח תקוה.

דקה 23 - החמצה גדולה של עדן בן בסט, שכבר עקף את אג'ידה אבל לא הצליח לכבוש והותיר את הפועל חיפה מאוכזבת.

דקה 35 - גול! כדור חופשי מ-30 מטרים נבעט מצוין על ידי עדן בן בסט, ששלח כדור שטוח פנימה וקבע 1:1.

דקה 60 - גול! מתפרצת של הפועל חיפה קבעה מהפך לזכות המארחים, כשכיוון מסר לאבו ניל, שבעט מול אג'ידה פנימה וקבע 1:2.

דקה 83 - גול! הפועל פתח תקוה משווה ל-2:2, אחרי שגיא צרפתי בעט כדור חופשי נהדר מ-20 מטר וקבע שוויון.

דקה 89 - גול! אבו ניל סבסב את הגנת הפועל פתח תקוה, מסר לחנן ממן, שכבש והחזיר את היתרון להפועל חיפה. 2:3.

דקה 90 - שערו של ממן העלה את מפלס העצבים אצל שחקני הפועל פתח תקוה, ועמירן שקלים ספג כרטיס אדום אחרי פגיעה מכוערת באמיר אבו ניל.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפניה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, רן אבוקרט, חנן ממן, אמיר אבו ניל, אסי בלדוט ועדן בן בסט.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, עמירן שקלים, רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין, אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully