וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה ולדאנו: "הקלאסיקו הראשון יקבע את הטון"

בריאל מבינים שהמשחק בליגה יכול להשפיע על הבאים. בארסה נחתה הבוקר במדריד, פיקה סעד עם שאקירה לפני האימון

כמעט הכול ערוך ומוכן לקראת הקלאסיקו הראשון בסדרה. ברצלונה הגיעה עם משלחת גדולה שכללה מנהלים רבים, הבוקר (שבת) לעיר הבירה של ספרד, ג'רארד פיקה סעד אמש לפני האימון עם יקירתו, הזמרת שאקירה, שכזכור ריאל הורידה מהפלייליסט בסנטיאגו ברנבאו בעקבות הקשר בין השניים, והשחקנים כבר דרוכים לעימות.

מי שיעשה מאמץ גדול לכבוש הפעם הוא ליאונל מסי. הפונמן הארגנטינאי הצנום הבקיע אמנם נגד ריאל מדריד לא אחת בעבר, אולם הוא עדיין לא עשה זאת נגד אף אחת מקבוצותיו של מוריניו. אפילו ב-0:5 הגדול של בארסה בקאמפ נואו בסיבוב הראשון העונה, מסי לא הצליח לשים כדור ברשת, וינסה לעשות זאת לראשונה העונה.

נראה שמוריניו ילך על מערך הגנתי יחסית, שיכלול שלושה קשרים אחוריים: מרסלו, צ'אבי אלונסו וסמי חדירה, ושלושה תוקפים: מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה. בארסה תעלה כנראה עם סיידו קייטה במרכז הקישור וכן עם אנדרס אינייסטה וצ'אבי, בעוד שפדרו, מסי, ודויד וייה יאיישו את החלק הקדמי.

פפ גווארדיולה לא חושב על ארבעת המשחקים כמקשה אחת, ומבחינתו בארסה מגיעה היום במטרה אחת, והיא לנצח, מה שיגדיל את הפער שלה בפסגת הליגה הספרדית ל-11 נקודות. עם זאת, בריאל כבר לא מאמינים שהם יצליחו להוציא משהו בליגה, אולם המנהל המקצועי חורחה ולדאנו סבור ש"המשחק הראשון הוא זה שיקבע את הטון לגבי שאר המשחקים".

כזכור, ביום רביעי תפגשנה שוב שתי הקבוצות במסגרת גמר הגביע הספרדי באצטדיון המסטאייה של ולנסיה, במטרה להניף תואר ראשון העונה. ב-28 באפריל ייערך המשחק הראשון בין השתיים במסגרת חצי גמר ליגת האלופות בברנבאו, כאשר שישה ימים בלבד לאחר מכן ייערך משחק הגומלין והאחרון בסדרה בין הלבנים לבלאוגראנה (3 במאי) שייקבע מי מהן תעלה לגמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully