וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא מבין את ההחלטה של המאמן"

חלוץ גנק, שנוצחה ע"י אנדרלכט, מאוכזב מהשיקול של פרנקי ורקאוטן לא להכלילו בהרכב: "יש דברים שצריך לשאול אותו"

גנק ממשיכה אמש (שישי) לאבד גובה בפלייאוף הליגה הבלגית. הקבוצה בה משחק אליניב ברדה פתחה את משחקי הפלייאוף עם ניצחון על לוקרן, אלא שמאז ספגה שני הפסדים רצופים ואיבדה את הבכורה בטבלה. ההפסד הראשון היה בחוץ, ביום ראשון לסטנדארד ליאז' (2:1), שהפכה את התוצאה מולה ממש ברגעי הסיום, ואמש הגיע ההפסד השני ברצף, הפעם לאנדרלכט (2:0), שעלתה גם לפסגה בעקבות הניצחון.

החלוץ הישראלי אליניב ברדה לא נכלל בהרכב הפותח של המאמן פרנקי ורקאוטן במשחק מול אנדרלכט, ונכנס בדקה ה-60 למשחק, כשגנק כבר הייתה בפיגור בן שני שערים. בסיום לא הסתיר ברדה את התסכול הרב שלו אחרי ההפסד.

"היינו חלשים מאוד במשחק הזה", אמר החלוץ הישראלי, שמודע לירידה ביכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה. "מדוע לא פתחתי? גם אני שואל את עצמי, אבל יש דברים שצריך לשאול את המאמן. אני לא מבין מה הוא רוצה.

"נכון, הייתי פצוע אבל נגד לוקרן שיחקתי עם פציעה, כשלפני המשחק קיבלתי זריקה", המשיך ברדה להציג את גרסתו. "המשחק נגד אנדרלכט היה חשוב מאוד, וחבל שלא פתחתי בו. אני מאוד מאוכזב, גם מהתוצאה. לא ויתרנו על שום דבר, אבל לא שיחקנו טוב ונצטרך להשתפר לקראת הבאות".

ורקאוטן ניסה להסביר את המהלך שלו לאי הכללתו של ברדה בהרכב: "אני מסתכל על פרמטרים רבים. רעננות, מספר הכרטיסים הצהובים, האימונים במשך השבוע ועוד. לא הייתי יכול לצפות שיחולל את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully